Colin Mcrae 3
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 01-07-03 10:21

Hej.

Inden jeg spenderer nogle kroner på subj., kan nogen så fortælle mig
om man kan køre mand mod mand via internettet, eller evt. en anden
slags multiplayer via internettet?

Mvh. Brian

Fra : Bandit

Dato : 01-07-03 13:35

Nej der er INGEN multiplayer i spillet.... Mcrae 3 er et lorte spil efter
min mening, dårlig lyd, rigtig dårlig styring, og så den manglende multi
player.

"Brian B. Christensen" <not_for_public@invalid.address> skrev i en
meddelelse news:aik2gvc9tdmk1i07l9b85kpccl6mm0ghcf@4ax.com...

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 01-07-03 14:57

Der er INGEN multiplayer ( internet / lan ).

Jeg købte DESVÆRRE spillet unden at kigge efter, nu står der 400kr på
hylden.
Jeg har ikke en skid, at det lort til.
det er 100 gange sjovere at køre mod vennerne.
( som i CM2 )

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 01-07-03 17:46

Hmm. Takker for jeres info. Den holder jeg mig lige fra indtil videre.

Fra : Oskar

Dato : 01-07-03 20:24

Hej Brian.

Det er rigtigt, der er ingen multiplayer, hvad tænker de dog på.
Styringen er noget rigtigt lort, har højst kørt det i 10 minutter,
sådan køre en bil alså bare ikke.