IE opdatering2
Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-07-03 10:15

hvis jeg nu skriver det er på min forside:

<iframe...>Denne side bruger iframes og det understøtter din
browser desværre ikke</iframe>

Så var det vel meningen at jeg ikke kunne se det fordi jeg har IE 6.0

hvad har jeg gjordt forkert.?

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-indretning.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 11:01

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>hvis jeg nu skriver det er på min forside:
>
><iframe...>Denne side bruger iframes og det understøtter din
>browser desværre ikke</iframe>
>
>Så var det vel meningen at jeg ikke kunne se det fordi jeg har IE 6.0

Jo, sådan som du har skrevet, så jo.

Du har fået at vide tidligere, hvordan det skal stå.

Det skal ikke stå på forsiden.htm, men på index htm.

Du har
<iframe src="menu/menu.html" width="150" height="500"
frameborder="0" borderspacing="0" scrolling="no"></iframe>

Skift det ud med
<iframe src="menu/menu.html" width="150" height="500"
frameborder="0"
borderspacing="0" scrolling="no">Denne side bruger iframes og det
understøtter din>browser desværre ikke</iframe>

De tre prikker skulle bare betyde src osv., så de skal ikke være
der.

--
Knud

Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-07-03 11:56

www.hh-indretning.dk

nu har jeg skrevet som du har sagt men det virker ikke..!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 15:27

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>nu har jeg skrevet som du har sagt men det virker ikke..!!

Det virker godt nok, tøm din temporary internet files, du ser
sikkert siden fra cacheen.

Du behøver ikke skriver det i begge iframes, det er nok i den
ene.
--
Knud

Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-07-03 15:43

Hmm, jeg har en ven som har IE 5.0 og hun kan ikke se noget af det... hvad
er det galt..??

hvor fjrener jeg temporary internet files.?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 16:04

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>Hmm, jeg har en ven som har IE 5.0 og hun kan ikke se noget af det... hvad
>er det galt..??

IE 4: siden virker ikke
IE 5.0/5.01: har jeg ikke mulighed for at tjekke
IE 5.5/6.0: det virker som det skal

>hvor fjrener jeg temporary internet files.?

Funktioner => Internetindstillinger => General => Midlertidige
Internetfiler => slet filer.

--
Knud

Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-07-03 16:28

> IE 4: siden virker ikke
> IE 5.0/5.01: har jeg ikke mulighed for at tjekke
> IE 5.5/6.0: det virker som det skal

Men hvordan får jeg det så til at virke i IE 5.0

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 16:56

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>Men hvordan får jeg det så til at virke i IE 5.0

Jeg kan ikke hjælpe, jeg ved ikke hvad fejlen skulle være og som
nævnt har jeg ikke IE 5.0, det er jo desværre begrænset hvor
mange IE'er man kan have på en Windows.
--
Knud

Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-07-03 17:11

Ok, men i IE 4.0 der virker det fint ikke..??

Ville du ikke tage et screenshot af det i 4.0 til mig..?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 17:34

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>Ok, men i IE 4.0 der virker det fint ikke..?

Nej, det bliver lidt snere, for jeg skal skifte til Win 98 og det
kan jeg ikke lige nu.
--
Knud

Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-07-03 20:36

> Jeg kan ikke hjælpe, jeg ved ikke hvad fejlen skulle være og som
> nævnt har jeg ikke IE 5.0, det er jo desværre begrænset hvor
> mange IE'er man kan have på en Windows.

hvis jeg nu finde en IE 5.0 et sted kan du så fortælle mig hvad jeg skal
gøre for at finde fejlen..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 21:56

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>hvis jeg nu finde en IE 5.0 et sted kan du så fortælle mig hvad jeg skal
>gøre for at finde fejlen..?

Nej, for jeg ved ikke hvad fejlen er, vil mene at det skal virke
i IE 5, sådan som du har skrevet det.

Derimod er jeg mere usikker på om det vil kunne virke i IE 4, men
der er næppe mange der bruger den mere.
--
Knud

Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-07-03 22:29

> Nej, for jeg ved ikke hvad fejlen er, vil mene at det skal virke
> i IE 5, sådan som du har skrevet det.
>
> Derimod er jeg mere usikker på om det vil kunne virke i IE 4, men
> der er næppe mange der bruger den mere.

Du har vel ikke en ide mere til hvordan jeg kan sikre mig at alle kan se
siden..??

mvh. Rune Thougaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-07-03 22:48

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> skrev :

>Du har vel ikke en ide mere til hvordan jeg kan sikre mig at alle kan se
>siden..?

Lad være med at bruge iframe.

Brug f.eks. ssi til inkludere menu-
--
Knud

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-07-03 23:10

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> Derimod er jeg mere usikker på om det vil kunne virke i IE 4, men
> der er næppe mange der bruger den mere.

Nej, nok ikke. Men jeg husker dog, at det virkede i IE 4, dengang jeg brugte
den.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin