GTA vice city hjææææælp
Fra : Andreas

Dato : 01-07-03 09:36

Hej alle,

som jer andre der er igang med Vice city er jeg studset over vigilante
missioner.. hvordan pokker kommer jeg igang med dem..

jeg kunne også helt vildt godt tænke mig at vide hvordan jeg finder ud af de
enkelte bilers navne så jeg kan levere dem til bilfirmaet jeg har købt, ikke
langt fra lufthavnen..

Is bilen.. hvordan ser jeg hvem der er kunder og hvem der er ligeglad?? har
drønet rundt i hele byen, men der e rbare ingen der handler hos mig.

Jeg har købt alle ejendomme men er kun færdig med 51% af spillet.. skal man
køre brandbil, sygetransport og pizza turen?? de keder mig.. er der en
genvej til at have dem gjort færdig??

Fra : CFist

Dato : 01-07-03 10:39

"Andreas" <glem@det.com> wrote in message
> [...]
de
> enkelte bilers navne så jeg kan levere dem til bilfirmaet jeg har købt,
Dem kan du læse på den "poster" som hænger ved bilfirmaets garage.
Her kan du se billeder af de enkle biler og se deres navne. Så de er letter
at finde.
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk_scar.html

> Is bilen.. hvordan ser jeg hvem der er kunder og hvem der er ligeglad??
har
> drønet rundt i hele byen, men der e rbare ingen der handler hos mig.
Du skal sørge for at is bilens musik er startet. (ved hurtig tryk på left
shift). Når musiken spiller, skal du bare finde et sted hvor der er mange
folk. Her køre du ind til siden og venter på de kommer og køber. Når der
ikke er flere som køber, køre du bare et nyt sted hen og sælger.

> Jeg har købt alle ejendomme men er kun færdig med 51% af spillet.. skal
man
> køre brandbil, sygetransport og pizza turen?? de keder mig.. er der en
> genvej til at have dem gjort færdig??

Ja du skal for at få 100%. Men ikke for at slutte spillet. Man kan godt
komme igennem spillet uden 100%. Bare ved at komme igennem alle missionerne.

Hygge
CF

Fra : hej1520

Dato : 01-07-03 10:55

kig på http://gta.macreators.com/pages/gtavicecity/vehicules.php3

http://www.kandu.dk/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-07-03 11:23

Andreas wrote:
> Hej alle,
>
> som jer andre der er igang med Vice city er jeg studset over vigilante
> missioner.. hvordan pokker kommer jeg igang med dem..
Du får fat i en politibil og trykker Caps Lock.
Enten ved at stjæle en patruljevogn eller ved at tage en af de
politibiler der står rundt omkring.
Der står en FBI Washington et sted nord på på øen til venstre (kan ikke
lgie huske det præcise sted. Omme bag pizzabiksen mener jeg) og en civil
politi-Cheetah bag politistationen på vejen mod havnen. Hvis du har
gennemført story-line missionerne kan du vist også tage Vigilante
missioner i den militærhelikopter der dukker op på basen ved lufthavnen.
Den kommer iøvrigt også når du har fundet alle hidden packages.

> [...]
>
> Is bilen.. hvordan ser jeg hvem der er kunder og hvem der er ligeglad?? har
> drønet rundt i hele byen, men der e rbare ingen der handler hos mig.

Start musikken og hold stille. Kunderne får en rød pil over hovedet og
kommer selv over til dig for at købe.
Parker evt. foran en Pay N spray og bare vent. Der kommer hele tiden nye
kunder hvis du bare venter lidt.

> Jeg har købt alle ejendomme men er kun færdig med 51% af spillet.. skal man
> køre brandbil, sygetransport og pizza turen?? de keder mig.. er der en
> genvej til at have dem gjort færdig??

Hvis de keder dig må det jo betyde de er nemme for dig. Så er det jo
intet problem lige at få dem overstået
Husk du også kan køre Taxa.

/Robert

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 01-07-03 17:54

> Start musikken og hold stille. Kunderne får en rød pil over hovedet og
> kommer selv over til dig for at købe.
> Parker evt. foran en Pay N spray og bare vent. Der kommer hele tiden nye
> kunder hvis du bare venter lidt.

Hvor mange "is" skal man sælge?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 01-07-03 18:13

"Jeppe Ladefoged" <no@no.no> wrote in message

> Hvor mange "is" skal man sælge?

Vel indtil man får af vide missionen er vellykket? :) Og dette siger jeg
altså uden at have spillet det.. :)

Mikael

Fra : danni plougmann

Dato : 01-07-03 21:27

> Vel indtil man får af vide missionen er vellykket? :) Og dette siger jeg
> altså uden at have spillet det.. :)
>
> Mikael

man skal sælge 50 stk i træk ikke noget med at hoppe ud af bilen ellers
gælder det ikke.
et godt tip er at køre rundt i nærheden af et spray and pay garage, det er
lidt træls at polittiet ødelægger det gang på gang.

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-07-03 01:47

On Tue, 1 Jul 2003 19:13:20 +0200, "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk>
wrote:

>Vel indtil man får af vide missionen er vellykket? :) Og dette siger jeg
>altså uden at have spillet det.. :)
Nej, for du får nemlig IKKE at vide når du er færdig, først når du
stiger ud af bilen (hvis du har solgt nok "is").

Fra : Henrik

Dato : 01-07-03 21:20

> Hvor mange "is" skal man sælge?

50 stk

Mvh
Henrik

Fra : KEO

Dato : 02-07-03 14:14

Hej

Et godt tip til når du skal sælge is, kør ned til stranden og sælg til du
får en stjerne 4 is og kør væk fra politiet til den er væk osv. så er den
hurtigt klaret og du sparer pay N spray

Mvh

KEO

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 01-07-03 22:51

"Andreas" <glem@det.com> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> køre brandbil, sygetransport og pizza turen?? de keder mig.. er der en

Ja, du har jo fået svaret, men et godt tip er at bruge dette site:

http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk.html

Der står også hvad du skal gøre for at aktivere de sidste par missioner.
Forbered dig til den sidste, for den er svær!

Fra : Andreas

Dato : 03-07-03 08:16

Jeg vil meget gerne siga tak for alle de gode råd!!! Dejligt med sådan et
forum!!