Star Wars Galaxies
Fra : Zif

Dato : 01-07-03 08:10

Nogen der har fået købt ovenstående i udlandet, og i så fald
hvordan kører det med hensyn til serverne, de har jo ret mange
problemer i USA.

Og hvor har i købt det, og hvad er den samlede pris blevet med fragt told
og alt det der..

Zif

Fra : KEO

Dato : 01-07-03 21:36

"Zif" <peter.hedegaard@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer i USA.
>
> Og hvor har i købt det, og hvad er den samlede pris blevet med fragt told

Hej

Har lige fået det hjem fra USA og prisen blev med den nuværende kurs mellem
550-600 kr, hvilket svare til den pris, som www.betafon.dk .

Hva angår serverproblemmer så arbejder vist på det, håber de for det løst
snart, sædvanlige begynder problemmer for disse spil.

Hvis der er mange danskere der skal spille SWG, om vi skulle samle os på en
server og evt danne en dansk/nordisk guild

Jeg købte det hos ebgames.com, de var de eneste jeg kunne finde der sendte
det til Europa

Mvh

KEO

Fra : Loke

Dato : 02-07-03 00:21

On Tue, 1 Jul 2003 22:36:01 +0200, "KEO" <Keo@civiloekonom.dk> wrote:

> [...]
>server og evt danne en dansk/nordisk guild
>
>Jeg købte det hos ebgames.com, de var de eneste jeg kunne finde der sendte

Havde du problemer med betalingen hos EBGames? De har lige skrevet til
mig og bedt mig verificere ordren, fordi de "har svært ved at checke
internationale ordrer"? Måske er det fordi jeg har bestilt 3 kopier
(vi er tre der har slået os sammen om fragten) så ordren løber op i et
par hundrede US dollars?

Jeg havde oprindeligt pre-ordered SW:G fra dvdboxoffice i Canada, men
efter forgæves at have forsøgt at få kontakt til dem i nogle dage, så
afbestilte jeg der, og bestilte hos EBGames også.

/Loke

Fra : Zif

Dato : 02-07-03 06:50

Det kunne være for fedt med en dansk guild, jeg skal bare
lige have fat i spillet først, så det bliver først når jeg kommer hjem
fra ferie om 2 uger.

Håber de så har fået løst serverproblemerne, og de måske er kommet
med en europæisk releasedato.

Zif

Fra : KEO

Dato : 02-07-03 14:09

"Loke" <osr@agurk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efter forgæves at have forsøgt at få kontakt til dem i nogle dage, så
> afbestilte jeg der, og bestilte hos EBGames også.

EBgames skal bruge nogle dage til at kontrollere dine kreditkort data,
grundet terror(hva det så har med køb af spil at gøre). levering ca 4 dage.

Men jeg spiller sammen med ven på Intrepid serveren

MVH

Keo aka FriarJimbo