Skærme
Fijala 3554
Philips 21" og 22" CRT
Fra : Snavox

Dato : 01-07-03 07:56

Hej.

Har nogen erfaringer med disse skærme? De er ikke særligt dybe og derfor
lettere at have stående.

Jeg er i tvivl om, hvilken jeg skal vælge. Jeg laver ikke decideret grafik
eller CAD/CAM, men vil bare gerne have plads til flere ting samtidig på
skærmen.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-07-03 22:44

Snavox skrev :
> [...]
> eller CAD/CAM, men vil bare gerne have plads til flere ting samtidig på

Jeg sidder bag en 21" Philips 201B og det er et af de bedste køb jeg nogen
sinde har gjort til computeren, og husker jeg ikke meget galt gav jeg det
dobbelte af hvad den nyere udgave koster i dag.
Mn den har været pengene værd. Jeg kører 1600 x 1200 85 Hz og det er helt
flimmerfrit og der er god plads til flere programmer på en gang.

Den er ikke speciel dyb, så den kan stå på skrivebordet og der er stadig
plads til tastaturet og musen foran skærmen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Tboom

Dato : 01-07-03 23:08

> Den er ikke speciel dyb, så den kan stå på skrivebordet og der er stadig
> plads til tastaturet og musen foran skærmen.

> [...]

Hvor dyb er den model som du har ?

Thomas

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-07-03 06:51

Tboom skrev :

> Hvor dyb er den model som du har ?

45 cm

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Snavox

Dato : 02-07-03 12:24

Hej Michael.

> [...]
> Mn den har været pengene værd. Jeg kører 1600 x 1200 85 Hz og det er helt
> flimmerfrit og der er god plads til flere programmer på en gang.

Sød musik i mine ører: Det var den, jeg endte med at bestille, så jeg glæder
mig nu, til pakkeposten kommer på besøg. Og du har ret: Den er fantastisk
billig. Nærmest det samme, som jeg gav for den 19" ikke-mærkevare, hvis
billedrør nu er færdigt.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-07-03 15:38

Snavox skrev :
> [...]
> mig nu, til pakkeposten kommer på besøg. Og du har ret: Den er fantastisk
> billig. Nærmest det samme, som jeg gav for den 19" ikke-mærkevare, hvis

Selvfølelig kan du få en bedre skærm, hvis du køber en Sony eller en
Viewsonic, men det er jo en helt anden prisklasse.
Men tillykke med den!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd