Bedste Sokkel A køler ??
Fra : Stig Mogensen

Dato : 01-07-03 07:18

Pris underordnet, men følgende krav skal opfyldes;

Luftkøler til XP2400+ Thoroughbred
Bundbrædt MSI KT4V

Selv havde jeg en ide om en Alpha 8045T køleprofil, men bundkortet har ingen
huller til monteringen.

/Stig
--
* SuSE Linux 8.1 Prof, KDE 3.0.5, GeForce4 TI-4800SE *
* P4S333, P4 1.6ghz NW, 256mb DDR333, 80gb Seagate, 20gb IBM *

Fra : Salle \(8700\)

Dato : 01-07-03 08:17

hvis jeg var dig ville jeg se på lidt vandkøling måske

man kan få et sæt for ca. 800 kr.

salle

Fra : Stig Mogensen

Dato : 01-07-03 08:21

> hvis jeg var dig ville jeg se på lidt vandkøling måske
>
> man kan få et sæt for ca. 800 kr.

Det er for en bekendt jeg undersøger sagen, og han tør/vil ikke bruge vand.

Ergo, hvilken er den bedste luftkøler til Sokkel A, der _ikke_ skal skrues
på??

/Stig

Fra : Salle \(8700\)

Dato : 01-07-03 08:45

efter jeg har kørt med luftkøling i mange år skifte jeg til vand

fordi bare man presser sin computer lidt bliver den meget varm ved
luftkøling

men nu kan jeg presse min computer al det jeg vil uden den bliver for varm
efter jeg har skifte til vand

Fra : Jakob M

Dato : 01-07-03 08:41

Stig Mogensen wrote:
> Pris underordnet, men følgende krav skal opfyldes;

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=679&page=1
Vælg selv en blæser der passer til dine ører.

Mvh
Jakob

Fra : Stig Mogensen

Dato : 01-07-03 14:29

> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=679&page=1
> Vælg selv en blæser der passer til dine ører.

Tak. Den ser faktisk fornuftig ud!. Med "vælg selv......" mener du da at den
ville kunne køle en XP2400+ tilstækkeligt, vha. en 12dBA 80mm Papst ??

Jeg ville tro Papst 26dBA'eren ville være nødvendig.

/Stig

Fra : Jakob M

Dato : 03-07-03 15:08

> Tak. Den ser faktisk fornuftig ud!. Med "vælg selv......" mener du da
> at den ville kunne køle en XP2400+ tilstækkeligt, vha. en 12dBA 80mm
> Papst ??

Svært at sige, tror måske nok også at det er underkanten.

> Jeg ville tro Papst 26dBA'eren ville være nødvendig.

Det er helt sikkert nok, du kan jo evt. købe en Fanmate med så du selv kan
finde det bedste kompromis.
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=318

Mvh
Jakob