GRRS med Telmore hvornår
Fra : Kim

Dato : 01-07-03 07:02

Jeg har været inde og kikke på Telmores hjemmeside
Der står ikke noget om GPRS og MMS
Var det ikke i dag det skulle starte

Hilsen Kim

Fra : Fischer

Dato : 01-07-03 07:47

> Jeg har været inde og kikke på Telmores hjemmeside
> Der står ikke noget om GPRS og MMS
> Var det ikke i dag det skulle starte

Ssssshhhh .....
Frank Rasmussen bliver stresset når du plager sådan.
Det kommer nok engang i løbet af dagen.

--
*Fischer
Nu kun 0 dage til gratis GPRS og MMS hos Telmore!

Fra : Max[DK]

Dato : 01-07-03 07:49

> Ssssshhhh .....
> Frank Rasmussen bliver stresset når du plager sådan.
> Det kommer nok engang i løbet af dagen.

hehe...faktisk lidt irriterende at vente på, jeg kan ikke lade vær med at
sidde og kigge på min fon

/Max

Fra : Max[DK]

Dato : 01-07-03 08:00

> Ssssshhhh .....
> Frank Rasmussen bliver stresset når du plager sådan.
> Det kommer nok engang i løbet af dagen.

Forresten, tror du evt. at kære telmore har tænkt sig at sende en sms rundt
når det var aktivt?

/Max

Fra : Kasper

Dato : 01-07-03 07:50

Det skulle blive lanceret kl. 12.

Mvh

Kasper

Fra : Max[DK]

Dato : 01-07-03 07:51

> Det skulle blive lanceret kl. 12.

hvor får du det fra?(kilde)

/Max

Fra : Kasper

Dato : 01-07-03 08:10

Fra mobildebat.dk

Fra : MTN

Dato : 01-07-03 08:16

der er kommet en nyhed på hjemmesiden med at det starter inden kl 11....

gud, man burde få sig et liv....

Martin

Fra : ThomasT

Dato : 01-07-03 08:51

Når det nu kommer til at køre.....hvad er det så helt præcist man kan bruge
GPRS til?
Jeg har en bærbar og en T300. Hvis jeg køber et kabel mellem dem, kan jeg så
komme hurtigere på nettet med GPRS?

Hilsen
Thomas Thomsen

Fra : Tom

Dato : 01-07-03 09:06

> [...]
> GPRS til?
> Jeg har en bærbar og en T300. Hvis jeg køber et kabel mellem dem, kan jeg

Hvad skal man med et kabel når man har Bluetooth

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : ASC

Dato : 01-07-03 14:01

ThomasT <FJERN_DETTEthth@teliamail.dk> wrote in article
<3f013d6b$0$15289$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
> GPRS til?
> Jeg har en bærbar og en T300. Hvis jeg køber et kabel mellem dem, kan jeg

Hej,

hvis du i dag udelukkende bruger 9,6 data, så vil GPRS være en forbedring.
Men hvis du bruger HSD, så vil du med GPRS ikke opleve nogen væsentlig
forskel - måske vil du endog opleve, at GPRS er langsommere.
Fordelen med GPRS er, at du ikke behøver koble dig på hele tiden for at
tjekke om der er e-mail. Dit e-mail program skal blot tjekke serveren med
passende mellemrum via din GPRS forbindelse.

MVH
ASC

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 01-07-03 13:13

On Tue, 1 Jul 2003 08:01:53 +0200, "Kim" <kim7@jubiipost.dk> wrote:

>Jeg har været inde og kikke på Telmores hjemmeside
>Der står ikke noget om GPRS og MMS
>Var det ikke i dag det skulle starte

Nogle der ved om en Nokia 3510 kan hører med GRPS?
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 01-07-03 13:18

Thunderbird[7100] wrote:
> Nogle der ved om en Nokia 3510 kan hører med GRPS?

Hvis jeg husker rigtigt, understøtter den ikke GPRS.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 01-07-03 14:43

On Tue, 1 Jul 2003 14:17:45 +0200, "Rainer Schöbe"
<rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> wrote:

>Hvis jeg husker rigtigt, understøtter den ikke GPRS.

Jeg ved det nemlig ikke selv , men ved at jeg kan vælge at sende mine
SMS'er via GRPS.

Men håber da at der er nogle der kan give mig et definitivt svar på om
jeg kan eller ej.

Fra : KGB

Dato : 01-07-03 15:40

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:pt33gvo2u2foartnc7iugim2f53ccue5vr@4ax.com...

> Men håber da at der er nogle der kan give mig et definitivt svar på om
> jeg kan eller ej.

Nokia 3510 har GPRS:
http://www.nokia.com/nokia/0,8764,587,00.html

--