Alternativ til Outlook
Fra : Jasper Norman

Dato : 30-06-03 22:34

Hejsa.

Rimelig sikkert på at dette ikke er den rette gruppe, men jeg prøver
alligevel i mangel på svar i den "rette gruppe" hehe

Jeg er vant til MS-Office XP, men er nu skiftet til SUN StarOffice. Kanon
program, men jeg mangler i høj grad min Outlook. Det jeg specielt tænker på,
er muiligheden for at have både en suveræn kalender + mulighed for at tjekke
post.

Jeg har prøvet et par shareware produkter til kalender-delen, men der er
ikke rigtigt noget der kan hamle op med outlook endnu!

Håber der er nogen der har et godt forslag til et alternativ.

/ Jasper

Fra : Søren Blom

Dato : 01-07-03 00:43

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev
> [...]
tjekke
> post.
> Håber der er nogen der har et godt forslag til et alternativ.

Dit spørgsmål, høre nu nok mest hjemme i
news:dk.edb.internet.software.mail+news men det er hvad det er. Du kan jo
oprette en tråd der.

Nu kender jeg ikke lige til StarOffice, men har du ikke mulighed for at
bruge begge dele. Altså, at du bruger StarOffice til tekstbehandling osv.
men Outlook til mail, kalender, kontaktpersoner osv.

Høre selv til dem der nødig vil undvære Outlook.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jasper Norman

Dato : 01-07-03 00:57

Hej.

Det var præcis den gruppe jeg først forsøgte mig med

Ja, Outlook er et meget, meget godt program, men kan det virkelig passe, at
det er eneste der kan håndtere mail + levere en suveræn kalender funktion?

Fra : jfm

Dato : 02-07-03 19:18

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> det er eneste der kan håndtere mail + levere en suveræn kalender funktion?

Har hørt en fugl synge om, at StarOffice 7.0 kommer til at indeholde
kalender samt mail-program. Projektet kører et sted under OpenOffice.org, og
jeg tror nok at mail-funktionen bl.a bygger på "Ice" eller sådan nogen lign.
Du må derfor nok vente 1-1½ år endnu...desværre