HJÆLLPP !!! -Medal of Honor
Fra : Jesper R

Dato : 30-06-03 21:43

Hjællp

Har lige fået spillet Medal of Honor - og efter landgangen hænger jeg fast
på stranden.. Kan ikke få bugt med de 2 maskingevær reder.... Hvad gør jeg
??

Fra : Mogens

Dato : 30-06-03 22:02

On Mon, 30 Jun 2003 22:42:36 +0200, "Jesper R" <jero@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>på stranden.. Kan ikke få bugt med de 2 maskingevær reder.... Hvad gør jeg

Har du ikke set "Saving private Ryan" ?
For den bane et en direkte kopi af starten af den film.

Nå, men hvis du mangler de 2 maskingevær reder, så . .

1. ned i første hul og gribe riflen

2. over i næste hul, under skrænten og duk dig

3. nak tyskerne oppe i rederne

4. spæn hen til skyttegraven, men pas på minerne.
Denne del kræver lidt held da det er nemt at miste
orienteringen.

mvh Mogens

Fra : Michael Thomsen

Dato : 01-07-03 13:41

On Mon, 30 Jun 2003 23:01:43 +0200, Mogens <moveng@portalen.no> wrote:

>Nå, men hvis du mangler de 2 maskingevær reder, så . .
>
>1. ned i første hul og gribe riflen
>
>2. over i næste hul, under skrænten og duk dig
>
>3. nak tyskerne oppe i rederne

Du behøver ikke at skyde dem .. der kommer bare nogle nye og tager
deres pladser. Du skal bare være klar til at løbe når de begynder at
lade maskingeværerne. Hvis de ikke "lader i takt" kan du skyde den ene
for at få dem til det.

>4. spæn hen til skyttegraven, men pas på minerne.
>Denne del kræver lidt held da det er nemt at miste
>orienteringen.

Der er sat nogle "pinde" som du skal løbe imellem for at være sikker.

>mvh Mogens

Mvh
Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-07-03 08:09

"Jesper R" <jero@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige fået spillet Medal of Honor - og efter landgangen hænger jeg fast
> på stranden.. Kan ikke få bugt med de 2 maskingevær reder.... Hvad gør jeg
> ??

Her har du et link til den bedste walkthrough jeg har kunnet fínde til Omaha
banen. Der er kort over hvilken vej du skal bevæge dig frem på banen:

http://www.alliedassault.com/community/guides/andre/