Mobil e-mail og Telmore/Cybercity
Fra : Mathias

Dato : 30-06-03 18:10

Har lige købt mig en T610. Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at
hente sin mail, når jeg har et Telmore abonnoment. Min internet udbyder er
Cybercity. Jeg har forsøgt at opsætte min mailkonto på telefonen, men når
jeg prøver at forbinde, skriver den at serveren ikke kan findes.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail
e-mail: mathiasx@edbx.dk

Fra : Rumpnissa

Dato : 30-06-03 18:34

"Mathias" <mathiasx@edbx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Cybercity. Jeg har forsøgt at opsætte min mailkonto på telefonen, men når
> jeg prøver at forbinde, skriver den at serveren ikke kan findes.

Det skulle du gerne kunne. P800 havde en form for software-"mail"-function
der gjorde at man ikke kunne forbinde den med Cybercity. Men alle andre
erix kunne godt. Så jeg håber da T610 kan ?!

Ring ind til Cyber, og få deres opkaldsnummer. (35110000 tror jeg nok, men
ring lige og krydstjek). Det skal du bruge når du forbinder.

Fra i morgen af skulle du også gerne kunne forbinde via GPRS

PS: Holdt lige en t610 i hånden i dag ... den er sørme fin !!! Virkelig
flot, lille, stilet, cool etc.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 30-06-03 21:20

Rumpnissa skrev Mandag den 30. juni 2003 19:33 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> PS: Holdt lige en t610 i hånden i dag ... den er sørme fin !!!
> Virkelig flot, lille, stilet, cool etc.

Ja, i virkeligheden så er det ikke så grim, som de bilder jeg har set
af den,,,

Ivar Madsen

Fra : Michael Melby

Dato : 30-06-03 18:51

Hey Mathias.

Hvis du ringer til CC, og får det nummer. Kan du ik så lige videre gi det
til denne newsgroup? Står nemlig oz og mangler det.

Mvh

Michael Melby

P.S. Har en T310! Fed fon!

Fra : Fischer

Dato : 30-06-03 18:58

> Hvis du ringer til CC, og får det nummer. Kan du ik så lige videre
> gi det til denne newsgroup? Står nemlig oz og mangler det.

Det er ikke sikkert at det er nok at få nummeret. Måske skal CC åbne for
muligheden på det enkelte abonnement?

CC skriver: "Ønskes mulighed for at kalde op til Internettet via sin
mobiltelefon, rettes henvendelse til Cybercity Kundeservice".

--
*Fischer
Nu kun 1 dag til gratis GPRS og MMS hos Telmore!

Fra : Mathias

Dato : 30-06-03 19:08

Tak for svarene. Jeg ringer til Cybercity i morgen tidlig. Skal nemlig til
KBH hele ugen og vil meget gerne have mulighed for at checke mail. Jeg skal
nok melde tilbage i gruppen.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail
e-mail: mathiasx@edbx.dk

Fra : Rumpnissa

Dato : 30-06-03 19:39

> [...]
>
> CC skriver: "Ønskes mulighed for at kalde op til Internettet via sin
> mobiltelefon, rettes henvendelse til Cybercity Kundeservice".

Nummeret og en CC konto er nok.

Fra : Mathias

Dato : 30-06-03 19:57

Jeg har prøvet med det nummer, men den afbryder forbindelsen.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail