<Form action ...> Viderestil bruger </form~
Fra : Palle R. Jensen

Dato : 30-06-03 17:20

Hejsa ..

Har lavet en lille logonside med ASP-Toturial.
Hver gang man logger ind, kommer med en tekst og et link
(Har lavet en lille test på http://www.paile.lir.dk)

Kan man ikke gøre sådan, at lige så snart man trykker LOGIN, så
går den dirrekte videre og hvis man ikke "logger rigtigt ind" så
viderstiller den sig til en anden side .. I STEDET for at den
FØRST viser en tekst og der kommer et link?

Håber der nogen der kan give et svar :D

Og koden til det hele er faktisk bare kopieret her fra sitet
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp

(Adgang og kode: asp)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-06-03 17:28

Palle R. Jensen <paile@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Har lavet en lille logonside med ASP-Toturial.

Mon ikke du er bedre hjulpet i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp ?
--
Knud

Fra : Thomas Brejner

Dato : 30-06-03 18:54

> [...]
> viderstiller den sig til en anden side .. I STEDET for at den
> FØRST viser en tekst og der kommer et link?
Du skal nok spørge i en asp gruppe, men derfor kan jeg godt hjælpe. Du skal
nok bruge en response.redirect "side.asp" istedet for response.write "bla
bla"
Håber det kan hjælpe!!
Mvh BrejneR