Oc med Abit BH7
Fra : MSH

Dato : 30-06-03 17:01

Hej alle
Jeg har et Abit BH7 bundkort (Master of Overclockning)
Jeg har en P4 Noothwood 2.66Ghz men når jeg overclocker den til 2.8Ghz med
Std volt virker det fint.
Men hvis jeg overclocker den til 3Ghz eller over og sætter spændingen mere
op virker mit lyd ikke i Windows.
Hvorfor gør den ikke det !?!?!?!

Hilsen Martin

Fra : ÐévìL

Dato : 06-07-03 18:10

Hello

Havde/Har selv det problem efter oc og efter biosupdate røg mit onboard lyd
helt væk ,Men SB live i og det kører fino igen. live kortet giver noget
bedre lyd .
2400@3100 1.5v stockkøler skod

ÐévìL