Problemer med IE6/WIN2k
Fra : Lars Sørensen

Dato : 30-06-03 14:51

Jeg har problemer med min IE6. Små skrifttyper er blevet næsten
ulæselige.
1.: Hvordan kan det pludseligt være sket?
2.: Hvordan kommer jeg af med det?
Jeg vil egentlig gerne afinstallere IE og derpå geninstallere, men
hvordan????
Venlig hilsen og på forhånd tak
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-06-03 15:07

Lars Sørensen <lls@eucsyd.dk> skrev :

>Jeg har problemer med min IE6. Små skrifttyper er blevet næsten
>ulæselige.
>1.: Hvordan kan det pludseligt være sket?

Prøv at gå i Vis => Tekststørrelse og se om den stillet til lille
skrifttype.

>Jeg vil egentlig gerne afinstallere IE og derpå geninstallere, men
>hvordan?

Da din Windows ikke er født med IE 6, så bør du kunne fjerne den
i tilføj/fjern programmer (hvor du så kommer tilbage til den
IE-version din Windows er født med).
--
Knud