/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Advarsel! - Charlie's Angels 2
Fra : Per


Dato : 30-06-03 13:25

Er du over 12 år og/eller er din hjerne fuldt udviklet, så undgå for alt i
verden denne film.
Jeg havde ikke forventet mig noget som helst af filmen, men havde regnet med
at blive underholdt af meningsløs action. Men i stedet for underholdt måtte
jeg bruge al min koncentration på ikke konstant at sidde og ryste på hovedet
og udbrydde "nej nej nej!".

Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.



 
 
Magnus Dreyer (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Magnus Dreyer


Dato : 30-06-03 14:05



Per (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 30-06-03 15:07


"Magnus Dreyer" <dinsdale@diku.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.LNX.4.55.0306301504080.15356@tyr.diku.dk...
> On Mon, 30 Jun 2003, Per wrote:
>
> > Er du over 12 år og/eller er din hjerne fuldt udviklet, så undgå for alt
i
> > verden denne film.
> > Jeg havde ikke forventet mig noget som helst af filmen, men havde regnet
med
> > at blive underholdt af meningsløs action. Men i stedet for underholdt
måtte
> > jeg bruge al min koncentration på ikke konstant at sidde og ryste på
hovedet
> > og udbrydde "nej nej nej!".
> >
> > Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.
> >
> Vil det sige at den er meget værre end den første, så da var hjernedød,
> men også lid morsom.
>

Ja, den ER dårligere en 1'eren.



Pipeline (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Pipeline


Dato : 30-06-03 20:48


"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
news:3f00443b$0$83053
> Ja, den ER dårligere en 1'eren.
>
Det kan ikke lade sig gøre! Du lyver!




Per (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 01-07-03 08:00


"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse
news:st0Ma.4126$Kb2.217944@news010.worldonline.dk...
>
> "Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f00443b$0$83053
> > Ja, den ER dårligere en 1'eren.
> >
> Det kan ikke lade sig gøre! Du lyver!
>
>
>

Så se den selv ;)



Martin Møller (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 30-06-03 14:12


"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
news:3f002c4e$0$83039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er du over 12 år og/eller er din hjerne fuldt udviklet, så undgå for alt i
> verden denne film.
> Jeg havde ikke forventet mig noget som helst af filmen, men havde regnet
med
> at blive underholdt af meningsløs action. Men i stedet for underholdt
måtte
> jeg bruge al min koncentration på ikke konstant at sidde og ryste på
hovedet
> og udbrydde "nej nej nej!".
>
> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Pas nu på at du ikke kommer til at fornærme alle de mandschauvenister som
kun tager ind for at se film hvis der er nogle lækre patter at se på (den
laveste fællesnævner) *G*

Martin



from (30-06-2003)
Kommentar
Fra : from


Dato : 30-06-03 17:59

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> writes:

> Pas nu på at du ikke kommer til at fornærme alle de mandschauvenister som
> kun tager ind for at se film hvis der er nogle lækre patter at se på (den
> laveste fællesnævner) *G*

Do ska' erråme ikke kalde Cameron Diaz for nogen fællesnævner, kammerat!
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.
I speak only 0}._.{0 Slight difference."
for myself. O/ \O -jms

Martin Møller (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 01-07-03 00:07


"from" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
news:m3fzlrbixh.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> writes:
>
> > Pas nu på at du ikke kommer til at fornærme alle de mandschauvenister
som
> > kun tager ind for at se film hvis der er nogle lækre patter at se på
(den
> > laveste fællesnævner) *G*
>
> Do ska' erråme ikke kalde Cameron Diaz for nogen fællesnævner, kammerat!

De 3 tøser taler sgu da til den laveste fællesnævner i alle
mandschauvenisterne

Martin



Per (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 01-07-03 08:05


> De 3 tøser taler sgu da til den laveste fællesnævner i alle
> mandschauvenisterne
>
> Martin
>
>

Jeg syntes ikke engang de er særligt lækre. Lucy er da OK, men Drew ser
efter min mening ikke særlig godt ud længere og Cameron ligeså. Demi Moore
ligner en på 40, der desperat klynger sig til ungdommen, og selvom hun måske
er flot af sin alder, så skulle hun ikke have denne type rolle.



Ronny Nielsen (05-07-2003)
Kommentar
Fra : Ronny Nielsen


Dato : 05-07-03 13:58


"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
news:3f014724$1$83054$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> > De 3 tøser taler sgu da til den laveste fællesnævner i alle
> > mandschauvenisterne
> >
> > Martin
> >
> >
>
> Jeg syntes ikke engang de er særligt lækre. Lucy er da OK, men Drew ser
> efter min mening ikke særlig godt ud længere og Cameron ligeså. Demi Moore

Wtf er du pædofil?

Drew og Diaz holder hele vejen. Superbabes. Lucy har aldrig sagt mig noget,
men smag og behag...

> ligner en på 40, der desperat klynger sig til ungdommen, og selvom hun
måske
> er flot af sin alder, så skulle hun ikke have denne type rolle.

Har ikke set den, og gør det nok aldrig... men ud fra en principiel
betragtning er jeg stærkt uenig.



Per (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 30-06-03 15:08

Ham McG skulle holde sig til musikvideoer.



Peter Lind (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Peter Lind


Dato : 30-06-03 15:44


"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
news:3f00444e$0$83056$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Ham McG skulle holde sig til musikvideoer.

Jeg troede at Charlie's Angels var musikvideoer - 2 timer lange musikvideoer
med en smule dialog lagt ind for at kæde musiknumrene sammen.

Men jeg har selvfølgelig heller ikke set nogle af filmene.

Mvh
Peter Lind



Per (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 01-07-03 08:02


"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:bdpiff$q0$1@news.cybercity.dk...
>
> "Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
> news:3f00444e$0$83056$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > Ham McG skulle holde sig til musikvideoer.
>
> Jeg troede at Charlie's Angels var musikvideoer - 2 timer lange
musikvideoer
> med en smule dialog lagt ind for at kæde musiknumrene sammen.
>
>
Good point!



Peter Bjerre Rosa (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 30-06-03 17:37

Per skrev:

> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
underholdt fra start til slut.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Fall is my favorite season in Los Angeles, watching the birds change
color and fall from the trees."


Jakob Medgyesi (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Jakob Medgyesi


Dato : 30-06-03 17:57

Peter Bjerre Rosa wrote:
> Per skrev:
>
>> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.
>
> Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
> hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
> underholdt fra start til slut.

Jeg er tilbøjelig til at give Peter ret - jeg er ikke selv til action, men
synes at den underholder glimrende - selv dansenumrene var vellykkede, og
den slags plejer altid at falde igennem.

Jakob



Hibbit (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Hibbit


Dato : 30-06-03 18:03

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in news:bdpouf$ca7$1
@sunsite.dk:

> Per skrev:
>
>> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.
>
> Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
> hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
> underholdt fra start til slut.

Jeg er glad for, at du laver en reference til etteren. Så kan jeg regne ud,
at jeg ikke skal se toeren.

Hibbit


Per (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 01-07-03 08:03

> > Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.
>
> Jeg synes, den var glimrende (ligesom 1'eren). Masser af selvironisk
> hyperaction krydret med en trillion referencer. Jeg var fremragende
> underholdt fra start til slut.
>

Ja det værste er vel at du ikke engang er flov over det :o?



Peter B. Juul (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 01-07-03 11:05

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> writes:

> Ja det værste er vel at du ikke engang er flov over det :o?

Hvorfor er det slemt?

Man går vel ikke ind for at se en film som Charlie's Angels 2 med en
forventning om, at den er noget andet end en gang debilt pjat med
masser af skin shots. Gør man, så er man i hvert fald et fjols.

Er det ikke fuldkommen legalt engang imellem at kaste sig ned i de
bløde sæder med det blotte formål at se et par timers blarblar? Jeg
elsker at se gode, gennemtænkte film, men jeg nyder bestemt også at se
en komplet ligegyldig gang ingenting af og til.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Hibbit (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Hibbit


Dato : 01-07-03 15:06

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
news:m37k724l5p.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk:

> Er det ikke fuldkommen legalt engang imellem at kaste sig ned i de
> bløde sæder med det blotte formål at se et par timers blarblar? Jeg
> elsker at se gode, gennemtænkte film, men jeg nyder bestemt også at se
> en komplet ligegyldig gang ingenting af og til.

En komplet ligegyldig gang ingenting.....
Det er en helt præcis bekrivelse.
Og så synes jeg egentlig ikke, at man kan synke dybere med en film.

Selv i den letteste genre, bør der være et eller andet der fænger. Normalt
kan den type film vindes på humor, men humoren er IMO fortvivlende.

Pigerne er nyller, bevares. Men jeg vil hellere se Cameron Diaz i den kjole
hun bar hos Jay Leno (der var vist ikke meget andet end en chanel no.5
indenunder) end se hende løbe rundt i en dødssejler af en film.

Hibbit


from (30-06-2003)
Kommentar
Fra : from


Dato : 30-06-03 17:59

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> writes:

> Er du over 12 år og/eller er din hjerne fuldt udviklet, så undgå for alt i
> verden denne film.

Tak, det var en god anbefaling. Jeg glæder mig til at se den.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Mogens (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 30-06-03 19:08

On 30 Jun 2003 18:58:43 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

>Tak, det var en god anbefaling. Jeg glæder mig til at se den.

Ja, jeg glæder mig også allerede.
Humor på lavt plan og så Cameron og Lucy, så blir
det da ikke meget bedre. ;oP

mvh Mogens

Peter Bjerre Rosa (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Peter Bjerre Rosa


Dato : 30-06-03 20:14

Mogens skrev:

> Humor på lavt plan og så Cameron og Lucy, så blir
> det da ikke meget bedre. ;oP

Mmmm... Lucy.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Any relationship involves risk. And nobody can guarantee what will
happen tomorrow - not even an admiral from the future."


from (30-06-2003)
Kommentar
Fra : from


Dato : 30-06-03 22:14

Mogens <moveng@portalen.no> writes:

> Ja, jeg glæder mig også allerede.
> Humor på lavt plan og så Cameron og Lucy, så blir
> det da ikke meget bedre. ;oP

Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".

Peter B. Juul, o.-.o "Yes," said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) "I see now," said Winnie-the-Pooh.
I speak only 0}._.{0 "I have been Foolish and Deluded," said he,
for myself. O/ \O "and I am a Bear of no Brain at All."

Mogens (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 30-06-03 23:04

On 30 Jun 2003 23:14:05 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

>
>Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
>- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".

Sådan er smag jo så forskellig. Drew Barrymore var OK i ET,
men bortset fra den film, så er jeg ikke særlig vild med hende.
Hun ser efterhånden også lidt slidt ud. Uden makeup ligner
hum mere en på 38 end en på 28, men hun har vist også
levet lidt stærkt.

mvh Mogens


T. Liljeberg (01-07-2003)
Kommentar
Fra : T. Liljeberg


Dato : 01-07-03 06:18

On 30 Jun 2003 23:14:05 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

>Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
>- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".

Det må være i andre dele af USA end hvor jeg normalt færdes. Jeg har
endnu ikke mødt nogen, der mener, at Drew Barrymore er mere fysisk
tilrækkende end de to andre engle.

Tom

---
Puritanism: The haunting fear that someone,
somewhere, may be happy. - H.L. Mencken

PerX ... (01-07-2003)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 01-07-03 18:54

In article <e862gv0dj7rqbcr024urs5lk4e2rg8piu8@4ax.com>,
liljeberg_t@cox.net says...
> On 30 Jun 2003 23:14:05 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:
>
> >Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
> >- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".
>
> Det må være i andre dele af USA end hvor jeg normalt færdes. Jeg har
> endnu ikke mødt nogen, der mener, at Drew Barrymore er mere fysisk
> tilrækkende end de to andre engle.

Jeg syntes de er nogle anoreksi ramte koste hele bundtet - så deet *G*


Louise KL (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Louise KL


Dato : 04-07-03 18:06


"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.196be90c5ec00c60989c32@news.usenetserver.com...
> In article <e862gv0dj7rqbcr024urs5lk4e2rg8piu8@4ax.com>,
> liljeberg_t@cox.net says...
> > On 30 Jun 2003 23:14:05 +0200, from <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:
> >
> > >Det sjove er, at jeg hører, at det i USA er hende E.T's kæreste - Drew
> > >- der betragtes som supersilden og at de andre mere sådan er "med".
> >
> > Det må være i andre dele af USA end hvor jeg normalt færdes. Jeg har
> > endnu ikke mødt nogen, der mener, at Drew Barrymore er mere fysisk
> > tilrækkende end de to andre engle.
>
> Jeg syntes de er nogle anoreksi ramte koste hele bundtet - så deet *G*

Det er ikke noget man kan syntes.



Martin Andersen (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Martin Andersen


Dato : 30-06-03 18:00


> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Spørg dig selv: Var det nogen overraskelse?



zcully (30-06-2003)
Kommentar
Fra : zcully


Dato : 30-06-03 21:17

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> wrote in message
news:3f002c4e$0$83039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Er du over 12 år og/eller er din hjerne fuldt udviklet, så undgå for alt i
> verden denne film.
> Jeg havde ikke forventet mig noget som helst af filmen, men havde regnet
med
> at blive underholdt af meningsløs action. Men i stedet for underholdt
måtte
> jeg bruge al min koncentration på ikke konstant at sidde og ryste på
hovedet
> og udbrydde "nej nej nej!".
>
> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.

Jeg har ikke set den endnu, men har hørt at den skulle være bedre end
etteren og jeg elskede den første.

Nej jeg vil istedet sige HOLD JER LANGT VÆK FRA 2 FAST 2 FURIOUS. Mage til
spild af penge og tid findes der næsten ikke!!!!!

/Zcully



Taba (30-06-2003)
Kommentar
Fra : Taba


Dato : 30-06-03 21:29

> Nej jeg vil istedet sige HOLD JER LANGT VÆK FRA 2 FAST 2 FURIOUS. Mage til
> spild af penge og tid findes der næsten ikke!!!!!

*host* Charlie's Angels *host* xXx/Triple X *host*

/Taba



Carsten Riis (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 01-07-03 22:55

Per wrote:
>
> Magen til hjernedød film skal man lede længe efter.


Hvad forventede du da af en to'er af en i forvejen dårlig film.

Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren. Og jeg skal have penge for at
se dem.

Alene trailerne gav mig krummetæer.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Peter Brodersen (01-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 01-07-03 23:40

On Tue, 01 Jul 2003 23:55:29 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Hvad forventede du da af en to'er af en i forvejen dårlig film.
>
>Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren.

Nu er du dum. Jeg kender dig ikke.

--
- Peter Brodersen

Carsten Riis (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 03-07-03 09:30

Peter Brodersen wrote:
>
> Nu er du dum. Jeg kender dig ikke.

Flot argument.


Det skal lige siges, at jeg godt kan li' Steven Segal fil, Stallone er
heller ikke værst (omend heller ikke god) og andre actionfilm.

Men Charlies Angels filmene nej tak du.

Den gamle serie er god (taget i betragtning at det er 70'erne)


--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Peter Brodersen (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 03-07-03 10:01

On Thu, 03 Jul 2003 10:29:37 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>> Nu er du dum. Jeg kender dig ikke.
>Flot argument.

Kunne du se sammenligningen? Ellers prøver jeg lige igen:

>[..] en to'er af en i forvejen dårlig film.
>
>Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren.

Film er en personlig smagssag. Alligevel vælger du at vurdere en film,
uden at have set den. Jeg prøvede at illustrere det fjollede ved at
komme med et lignende udsagn, jeg ikke havde grundlag for at udtale
mig om.

Hvis du havde set den, kunne jeg spørge hvilke forventninger, du havde
til filmen. Jeg synes at 1'eren var én af de bedre eksempler på god
underholdning, hvor filmen i meget høj grad ved, hvor den selv hører
hjemme. Andre film prøver at "undskylde" underholdning, og flere
actionfilm prøver at tilføje "dybere tanker", hvilket typisk gør langt
mere skade end gavn.

Men da du ikke har set den, kan jeg ikke se hvad din mening bidrager
med. Det fortæller ingen andre noget om hvorvidt, filmen ville være
noget for dem eller ej.

I øvrigt er dine sokker grimmere end dem, du havde på i går. Jeg har
hverken set de sokker, du havde på i går, eller dem, du har på i dag.

--
- Peter Brodersen

Carsten Riis (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 03-07-03 14:00

Peter Brodersen wrote:
>
> I øvrigt er dine sokker grimmere end dem, du havde på i går. Jeg har
> hverken set de sokker, du havde på i går, eller dem, du har på i dag.

Jeg kan godt se din pointe.

Tilgengæld kan man altså godt vurdere om en film er en god film uden at
skulle have set den først.

Ligesom man ikke behøvedes spise færøsk skærpet kød for at vide, at
kødet er dårlig. Færingerne elsker det AFAIK, men har endnu ikke mødt
nogen andre som brød sig om den.
Ligesom du ikke behøvedes at spise McDonalds-mad for at vide den er
fyldt med alt muligt, som sundhedsstyrelsen anbefaler man ikke spiser
for meget af.

Ved film kan man blive meget positivt overrasket (Elliot var en film som
jeg syntes er god og jeg ikke forventede mig synderligt af) og slemt
skuffet (fx Piller Erobreren).

Ligesom man kan sige at den film man kommer ind til i bund grund af
lavet for at filmholdet sikkert har haft det vældig sjovt med lave den,
men publikum nok ikke kan se det sjove i. Af de klip og anmeldelser jeg
har set på Charlie Angels 1 og 2, så falder CA i denne kategori.

Jeg vil da gerne omformulere mit udsagn om, at jeg skal have penge for
at se filmen:
Man kan give mig filmen gratis, men jeg vil nu alligevel vælge ikke at
se den.
Ligesom du er velkommen til at give mig 30 kilo færøsk skærpet kød, men
jeg vil stadig vælge ikke at spise et eneste gram heraf.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Peter B. Juul (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 03-07-03 15:20

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> Tilgengæld kan man altså godt vurdere om en film er en god film uden at
> skulle have set den først.

Nej. Man kan danne sig _forventninger_ og på grundlag af dem beslutte
sig for at se den eller ej.

Men at udtale sig - som du gjorde - om 2'eren, _begrundet_ i 1'eren,
når man ikke har set 1'eren er langt ude.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Carsten Riis (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 03-07-03 23:11

"Peter B. Juul" wrote:

> Men at udtale sig - som du gjorde - om 2'eren, _begrundet_ i 1'eren,
> når man ikke har set 1'eren er langt ude.

Ok, jeg omformulerer:

Traileren til 1'eren gav mig myrekryb (med deraf følgende
uhensigtsmæssige bøjede tæer)
Traileren til 2'eren gav mig 3 gange så meget myregryb + deraf følgende
fysiske deformationer på ekstremiteterne.
Ingen af trailerne gav mig lysten til at se hverken den viste film eller
den anden. På nogen måde.

Tilfreds nu?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Peter B. Juul (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 04-07-03 08:06

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> Ingen af trailerne gav mig lysten til at se hverken den viste film eller
> den anden. På nogen måde.
>
> Tilfreds nu?

Ja da, det er en ærlig sag. Du er så gået glip af to skægge, fjollede
film, men det er jo ikke sikkert, at du ville bryde dig om dem.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Lars Kyndi Laursen (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Kyndi Laursen


Dato : 03-07-03 16:28

Carsten Riis <cr@carben.dk> enriched usenet with:

> Piller Erobreren

Pornoudgaven af Pelle Erobreren?

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

3F645C1NR21DTH3S
645V2B22NPL163NGT44M5CH21RTH1NDB264ND.

Carsten Riis (03-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 03-07-03 22:56

Lars Kyndi Laursen wrote:
>
> Carsten Riis <cr@carben.dk> enriched usenet with:
>
> > Piller Erobreren
>
> Pornoudgaven af Pelle Erobreren?
>

Næh (jeg anede ikke at der var lavet en pornoudgave. Hvad ved jeg om
pornofilm?).

Jeg har set set PE 3 gange fordi jeg gerne ville se, hvad der skulle
være ååååhhh så genial ved den.
Men nej. Sorry, jeg kan ikke se det. Nu er det naturligvis snart 10 år
siden, at jeg sidst har set den. Det kan selvfølgelig være, at jeg
blevet lidt klogere siden da.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Lars Kyndi Laursen (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Kyndi Laursen


Dato : 04-07-03 02:36

Carsten Riis <cr@carben.dk> enriched usenet with:

>> > Piller Erobreren
>>
>> Pornoudgaven af Pelle Erobreren?
>>
>
> Næh (jeg anede ikke at der var lavet en pornoudgave. Hvad ved jeg om
> pornofilm?).

Det var et forsøg på at være sjov. I stil med "Shaving Ryan's Privates",
"Good Will Humping" og "Field of Creams"

Undskyld

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

3F645C1NR21DTH3S
645V2B22NPL163NGT44M5CH21RTH1NDB264ND.

Carsten Riis (04-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 04-07-03 19:50

Lars Kyndi Laursen wrote:
>
> Det var et forsøg på at være sjov. I stil med "Shaving Ryan's Privates",
> "Good Will Humping" og "Field of Creams"
>
> Undskyld
>
Det var mit også.

Sorry


--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Peter B. Juul (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 02-07-03 00:08

Carsten Riis <cr@carben.dk> writes:

> Jeg har hverken set 1'eren eller 2'eren. Og jeg skal have penge for at
> se dem.

Nu har jeg set dem begge, og begge underholdt mig storslået.

Den første underholdt mig mest med sin sære
retro-men-vi-bruger-alligevel-bullettime-stil og toeren med sine syge
referencer til alt muligt.

Jeg var solgt, da jeg så på Pete's brev, at han havde gået på Rydell
High.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))
I speak only 0}._.{0
for myself. O/ \O

Lars Kyndi Laursen (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Lars Kyndi Laursen


Dato : 02-07-03 19:42

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) enriched usenet with:

> Den første underholdt mig mest med sin sære
> retro-men-vi-bruger-alligevel-bullettime-stil og toeren med sine syge
> referencer til alt muligt.
>
> Jeg var solgt, da jeg så på Pete's brev, at han havde gået på Rydell
> High.

CSI-spoofet var heller ikke dårligt

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

3F645C1NR21DTH3S
645V2B22NPL163NGT44M5CH21RTH1NDB264ND.

Peter B. Juul (02-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 02-07-03 20:50

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> writes:

> CSI-spoofet var heller ikke dårligt

Jeg kluklo også over Flashdance-referencen.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet
I speak only 0}._.{0 ind i rå linolie."
for myself. O/ \O -Lars Jørgensen, Geek Culture.

B.Ikkala (03-07-2003)
Kommentar
Fra : B.Ikkala


Dato : 03-07-03 14:28

02 Jul 2003 21:50:17 +0200, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)

>> CSI-spoofet var heller ikke dårligt
>
>Jeg kluklo også over Flashdance-referencen.

Og Blues Brothers ... håbede næsten på at én af dem ville sige hun var
"...up Shit Creek ..."

--
On usenet I represent no one but myself.

www.DVD-Basen.dk : Mere end 67000 anmeldelser af over 27000 DVD-film
www.DVDProfiler.com : Det ultimative program til at holde styr på DVD-samlingen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste