andre brugere på domæne
Fra : jens dyrberg

Dato : 30-06-03 12:21

Af og til kan jeg ikke se de andre brugeres pc'ere på domænet.
Jeg har rettigheder til at ændre på systemmet, men hvad gør man lige?

kan nogen hjælpe?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-06-03 18:04

On Mon, 30 Jun 2003 13:20:53 +0200, "jens dyrberg" <jdn@watertech.dk>
wrote:

>Af og til kan jeg ikke se de andre brugeres pc'ere på domænet.
>Jeg har rettigheder til at ændre på systemmet, men hvad gør man lige?
Du starter med at fodre os med lidt flere oplysninger:
Hvad slags domæne? NT4/W2k/??
Hvilken type servere
Hvilken type worksstations
Har du wins servere
Har du DNS servere

/Hans

Fra : jens dyrberg

Dato : 01-07-03 10:46

> Du starter med at fodre os med lidt flere oplysninger:
> Hvad slags domæne? NT4/W2k/??
> Hvilken type servere
> Hvilken type worksstations
> Har du wins servere
> Har du DNS servere
>
> /Hans

Domæne kører W2K
serverne kører w2k
workstation både win 2000 og win xp begge proffesional
kører automatisk DNS og uden wins, dog med lmhosts opslag og med
logon-script på alle workstations

Jens

Fra : Martin Kiefer

Dato : 07-07-03 21:22

"jens dyrberg" <jdn@watertech.dk> wrote in message

> [...]
> workstation både win 2000 og win xp begge proffesional
> kører automatisk DNS og uden wins, dog med lmhosts opslag og med

Hvad sker der hvis du klikker start -> kør og skriver
\\navn-på-puter-du -ikke-kan-se
Kommer den så ikke op?

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 08-07-03 09:07

On Tue, 1 Jul 2003 11:45:34 +0200, "jens dyrberg" <jdn@watertech.dk>
wrote:

> [...]
>workstation både win 2000 og win xp begge proffesional
>kører automatisk DNS og uden wins, dog med lmhosts opslag og med

Et tip:
Undersøg hvordan din Masterbrower kører. Det er den der laver den
liste over PC'er du ser i "andre computere".
I recoursekittet er der værktøjer dertil (browstat.exe).

/Hans