træt af asus
Fra : Svend

Dato : 30-06-03 11:22

Hej

Jeg har købt et p4p800 dlx, men der er ikke meget deluxe over det. Det
kommer uden en gameport bracket, som jeg simpelthen ikke kan opdrive i
danmark, er der nogen der ved hvor man kan få en bracket til gameporten ?,
evt et frontudtag der kører på internt stik ?

Desuden glemmer bios'en den rigtige boot sekvense hvis jeg sætter en usb
harddisk i og tænder svinet !?

--
Svend

Fra : Anders Winther

Dato : 30-06-03 17:20

"Svend" <2@lazy.dk> wrote in message
> [...]
> danmark, er der nogen der ved hvor man kan få en bracket til gameporten ?,
> evt et frontudtag der kører på internt stik ?

Nu er jeg så heldig at jeg ikke skal bruge disse ting som mangler. I øvrigt
burde ALT være med når det er et deluxe kort.

> Desuden glemmer bios'en den rigtige boot sekvense hvis jeg sætter en usb
> harddisk i og tænder svinet !?

Det er du ikke ene om - min gør det selv når jeg har den rebootet.

Hvilken bios bruger du ?

--
AW

Fra : Svend Erik Høst

Dato : 30-06-03 17:57

"Anders Winther" <aw@FJERNmountaindew.dk> wrote in message
> Nu er jeg så heldig at jeg ikke skal bruge disse ting som mangler. I
øvrigt
> burde ALT være med når det er et deluxe kort.

Ja det er totalt ringe

> Det er du ikke ene om - min gør det selv når jeg har den rebootet.
>
> Hvilken bios bruger du ?

1008 beta 4

--
Svend