C&C DK side, behov for en sådan?
Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-06-03 10:24

Hejsa

Jeg sidder og roder med en tanke om at lave en hjemmeside på dansk omkring
Command & Conquer spillene. Siden vil indeholde:

-Info omkring spillene.
-News omkring de respektive spil.
-Forum til debatter, udfordringer og hjælp til spillene.
-Links til andre sider (vist nok en selvfølge efterhånden)
-Programmer til modding, maps og andet SW til spillene.

Hvad synes I? Er der behov for sådan en side?
Jeg vil meget gerne høre nogle meninger, evt. nogle idéer til siden.

Mvh.
--
---- Laziter ----
Everyone loves victory.

Fra : Rustica.dk

Dato : 30-06-03 11:52

"Laziter [9440]" skrev d. 30-06-03 10:24 dette indlæg :
> [...]
>
> Hvad synes I? Er der behov for sådan en side?
> Jeg vil meget gerne høre nogle meninger, evt. nogle idéer til siden.

HEJ --
---- Laziter ---- !!

I mine øre lyder det som en rigtig god ide
Det kunne være godt at have et sted at lægge de maps op man får lavet,
og så det at kunne hente andres maos c",)

Så min holdning er bare klø på LOL

TAK
Michael
Rustica.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : S@ndman

Dato : 02-07-03 07:00

"Rustica.dk" <Rustica.dk.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det kunne være godt at have et sted at lægge de maps op man får lavet,
> og så det at kunne hente andres maos c",)

Godt initiativ.......

S@ndman

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-07-03 18:52

Hmm
Synes ikke at der er den store tilslutning for sådan en side?

Fra : Rustica.dk

Dato : 02-07-03 10:26

> [...]
>
> Hvad synes I? Er der behov for sådan en side?
> Jeg vil meget gerne høre nogle meninger, evt. nogle idéer til siden.

Nej det kan godt tænkes at Tidspunget har noget at sige
Det er jo sommer ferie, og folk tænker ikke så meget på at spille C&C !

Men det kommer KLART KLART :oV

http://www.kandu.dk/

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-07-03 13:10

> Nej det kan godt tænkes at Tidspunget har noget at sige
> Det er jo sommer ferie, og folk tænker ikke så meget på at spille C&C !
>
> Men det kommer KLART KLART :oV

> http://www.kandu.dk/
Nå ja, det havde jeg ikke lige tænkt over, jeg prøver at lave en prøveside
så kan folk gå ind og kigge på den og sige hvad de synes om den.. Mere info
følger

Fra : Ding-Dong

Dato : 02-07-03 13:25

Laziter [9440] skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad synes I? Er der behov for sådan en side?
> Jeg vil meget gerne høre nogle meninger, evt. nogle idéer til siden.

Jeg synes det kunne være sjovt at se hvad der kom ud af det. Jeg spiller
selv de forskellige spil i C&C serien og der er kun få jeg ikke har.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong