Varsling af DDD-nedetid
Fra : Allan Wermuth

Dato : 30-06-03 09:47

På grund af systemarbejde (etablering af nødstrømsforsyning), så vil Dansk
Demografisk Database
være utilgængelig i morgen, d. 1. juli, mellem kl. 15 og 17.

Med venlig hilsen
Allan Wermuth
Netværksadministrator

Fra : Preben Müller

Dato : 30-06-03 10:42

Af hjertet tak for præcis og rettidig info.
Øhh er der problemer med søgning på visse folketællinger mon ?? Rart at vide
hvis man søger med et formodet negativt resultat

Preben Müller

Fra : Jette Pedersen

Dato : 30-06-03 12:46

"Preben Müller" <ps98@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vide
> hvis man søger med et formodet negativt resultat

Jeg søger nu altid i formodning om et positivt resultat. Hvis jeg VED, at
resultatet er negativt - så er det da tidsspilde. Og har så meget glæde af
det, jeg kan finde, at jeg også har sat mig til at taste folketællinger
ind - så Vissenbjerg og Skydebjerg 1921 er på vej. Noget for noget....

mvh
Jette Pedersen
Kolding

Fra : Preben Müller

Dato : 30-06-03 13:18

Tror jeg har forklaringsproblemer
Mener det er ærgerligt hvis man søger i et område, der oplyses tilgængeligt
og får negativt svar, altså personen er der ikke.
Hvis der er en fejl, som pt Ringsted, og dette ikke oplyses, så kan man jo i
god tro få den opfattelse, at vedkommende ikke findes i området. Men reelt
er årsagen, at søgning ikke er mulig på grund af en fejl.
Noget for noget ?? Ja en god regel men ikke altid realisabel, og tak for din
deltagelse i indtastningarbejdet, som er en uvurderlig hjælp for alle som
interesserer sig for slægtsforskning

Preben Müller

PS. Tidligere og dette indlæg er IKKE ment som kritik og bør heller ikke
opfattes som sådanne