Problemer med porte?
Fra : Doktoren

Dato : 30-06-03 09:31

Hej
Efter torsdag i sidste uge har jeg haft problemer med at bruge
fileshare programmet eMule (LowID). Jeg har tidligere fået fast ip, og
der har ikke været nogle problemer. Det kan måske skyldes
installeringen af den seneste update pack fra windows xp, det startede
nogenlunde samtidig....Man kan desværre ikke afinstallere den update
(ikke med gendannelses programmet i hvert fald), så jeg kan ikke prøve
:(

Er der nogen der har haft samme problem? eller ved om der er blevet
lukket for nogle porte i denne nye update (den med "hacker" hul i
wmp)...

På forhånd tak for hjælpen

Dr. Koch

Fra : Preben Kristensen

Dato : 30-06-03 11:19

"Doktoren" <REMOVElkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogenlunde samtidig....Man kan desværre ikke afinstallere den update
> (ikke med gendannelses programmet i hvert fald), så jeg kan ikke prøve
Ved at en update den 21/5 bevirkede at en del xp brugere ikke kunne få
adgang til netværk, hvorefter Microsoft trak opdateringen tilbage, men på
det tidspunkt var der 600.000 der havde hentet den.
Læs evt her:
http://www.broe.dk/dk/default.asp?underside=/dk/sikkerhed.asp

Om det er noget i den stil der gør sig gældende hos dig ved jeg ikke, men
det
kunne det da godt tyde på.

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk
www.hyggesiden.dk

Fra : Doktoren

Dato : 30-06-03 11:25

Hej preben...
Det er desværre ikke det. Jeg har prøvet at gendanne computeren lang
tid tilbage og stadig ingen virkning :(