Strøm i mus
Fra : John Smith

Dato : 30-06-03 00:56

Når jeg slukker for min PC forbliver der lys i min mus(IntelliMouse Explorer
3.0). Ud over at være spild af strøm lyser musen en del op i et mørkt rum og
det irriterer mig.
Jeg har kigget i BIOS indstillingerne for at finde en løsning, men uden
held. Bundkortet er et VIA P4PB400 og musen sidder i PS/2 porten. Kan det
virkelig passe at musen ikke kan slukkes med dette bundkort?

/Smith

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-06-03 09:17

John Smith wrote:
> Kan det virkelig passe at musen ikke kan slukkes med dette
> bundkort?

Ja, med alle bundkort. Pc'en sender ikke signaler til musen.
Med min Logitech dæmpes lyset betrakteligt ved at stille musen
på noget hvidt, f.eks. et stykke printerpapir.

mvh
Henning

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 30-06-03 18:55

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Ja, med alle bundkort.

æhhhh... hos mig slukker lyset nu godt nok.! Og det har det altid gjort. Jeg
kører på min 2. intellimouse pt. på et a7n8x deluxe - og før det på et
a7v266... Og lyset slukker - og har altid gjort det.