GTA VC
Fra : Mikael Jensen

Dato : 29-06-03 22:12

Hvad filan skal man bruge den Cherry Popper isbil til... jeg har delt is
ud... men hvor mange skal man dele ud helt nøjagtigt???

Forresten.... den sidste mission under taxa firmaet... hvor latterlig er den
ikke... uha.. slå lederen af det andet taxi firma ihjel..... 'GISP'

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 29-06-03 22:24

> Hvad filan skal man bruge den Cherry Popper isbil til... jeg har delt is
> ud... men hvor mange skal man dele ud helt nøjagtigt???

100 styks.

> Forresten.... den sidste mission under taxa firmaet... hvor latterlig er
den
> ikke... uha.. slå lederen af det andet taxi firma ihjel..... 'GISP'

Den er da let nok. (Nej, jeg snyder ikke.)

// Troels

Fra : Henrik

Dato : 29-06-03 22:43

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> 100 styks.

Nope, 50 stk. er nok.

> den

Hvori består det latterlige ?

> Den er da let nok. (Nej, jeg snyder ikke.)

Ja, flammekasteren er god at have på sig til den mission

Mvh
Henrik

Fra : KEO

Dato : 30-06-03 11:35

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Nope, 50 stk. er nok.

> Hvori består det latterlige ?

> Ja, flammekasteren er god at have på sig til den mission

Ja eller rocketlauncheren kan også gøre tricket, yderst effektiv ved den
mission, bare slut så langt væk fra porten som muligt, så har du masser af
tid til at nakke ham

Mvh

Keo

Fra : Rapper

Dato : 01-07-03 09:34

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> wrote in message

> "Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> Nope, 50 stk. er nok.

Korrekt

> Hvori består det latterlige ?

> Ja, flammekasteren er god at have på sig til den mission

Hmm, jeg klarede den mission rent vha. driveby med Mp5'en. Det var da
sjovere

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 01-07-03 20:08

Rapper,

> Hmm, jeg klarede den mission rent vha. driveby med Mp5'en. Det var da
> sjovere

Det gjorde jeg også. Jeg er ikke til det moderne fis som flammekaster og
andet stads *g*. Nej, pjat - det fandt mig bare naturligt at bruge MP5'eren.
Det var en fed mission!

/Glenn

Fra : Matrixxx

Dato : 30-06-03 15:24

"Mikael Jensen" skrev d. 29-06-03 22:12 dette indlæg :
> [...]
> ikke... uha.. slå lederen af det andet taxi firma ihjel..... 'GISP'
>
> Hej, Cherry popper bilen skal du bruge til at sælge mindst 50 is på en
gang, uden at gå ud af bilen dø eller blive busted... Så kan du nemlig
hente op til 4000$ hver dag...

http://www.kandu.dk/

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-06-03 17:25

> Hej, Cherry popper bilen skal du bruge til at sælge mindst 50 is på en
> gang, uden at gå ud af bilen dø eller blive busted... Så kan du nemlig
> hente op til 4000$ hver dag...

Jeg mener da det kun er $2000?

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-06-03 18:07

> Jeg mener da det kun er $2000?

Vi mødes på midten. Sidder lige og spiller, har lavet ALT+ESC. Det er $3000

// Troels