Erfatinger med D-Link DI-714P+
Fra : Jonas Levring

Dato : 29-06-03 21:08

Hejsa

Er der nogen der har erfaringer med topic ? - gode som dårlige.. - Kan den
eks. køre 100mbit på WAN porten ?

/Jonas Levring

Fra : jens

Dato : 29-06-03 23:39

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der har erfaringer med topic ? - gode som dårlige..

Søg på Dlink i denne gruppe og du skal finde............

>- Kan den
> eks. køre 100mbit på WAN porten ?

Det står på Dlinks side, under specifikationerne.

Mvh Jens

Fra : Jonas Levring

Dato : 30-06-03 09:11

> Søg på Dlink i denne gruppe og du skal finde............
Jeg har lige lavet et par søgninger under Google groups - og der er ingen
gamle indlæg at finde om di-714p - så hvis du kan finde dem, så sig endeligt
til.

> Det står på Dlinks side, under specifikationerne.
ja og nej - fordi på http://213.216.192.254/products/di-714pplus.pdf står
der at den kører 10/100mbit under WAN-delen (i spec) - men på dne sidste
side i den blå ramme, lyder det som om den kun kører 10mbit

/Jonas Levring

Fra : jens

Dato : 30-06-03 09:31

> Jeg har lige lavet et par søgninger under Google groups - og der er ingen
> gamle indlæg at finde om di-714p - så hvis du kan finde dem, så sig
endeligt
> til.

http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.netvaerk&as_
usubject=Dlink%20DI&lr=lang_da&num=50&hl=da

Dlink er efter min mening overrepræsenteret i den gruppe.
I betragtning af man hører fra dem som er utilfredse eller har bøvl med
deres router, er det lidt underligt at Dlink er omtalt så mange gange.
Di714p, er en ny model, men 704 er omtalt nogen gange da, og forskellen er
nok til at overse på de 2.

> der at den kører 10/100mbit under WAN-delen (i spec) - men på dne sidste
> side i den blå ramme, lyder det som om den kun kører 10mbit

Den kører 10base T på wan siden.

Mvh Jens

Fra : Jonas Levring

Dato : 30-06-03 15:24

> Den kører 10base T på wan siden.

Snakker du om 704 eller 714 ? - jeg ved nemlig godt at 704 kører 10base T

/Jonas

Fra : jens

Dato : 30-06-03 15:38

> Snakker du om 704 eller 714 ? - jeg ved nemlig godt at 704 kører 10base T

Ifølge dit eget link kører 714 også 10 T på wanporten.......

Mvh Jens

Fra : Jonas Levring

Dato : 30-06-03 17:44

> Ifølge dit eget link kører 714 også 10 T på wanporten.......

Ja - hvis man kigger under ordering info (nederst på siden)

men i toppen af side 2 (under WAN) står der: 1 RJ-45 10BASE-T/100BASE-TX
port - og så er det jeg er i tvivl om hvad det i virkeligheden er.

/Jonas Levring

Fra : jens

Dato : 30-06-03 17:48

"Jonas Levring" <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en meddelelse

> men i toppen af side 2 (under WAN) står der: 1 RJ-45 10BASE-T/100BASE-TX
> port - og så er det jeg er i tvivl om hvad det i virkeligheden er.

Send Dlink en mail og spørg dem, det er jo umuligt at få relevante
oplysninger fra deres specs sider.
Feks. har en DI604 ifølge den side både Upnp og Scheduling mulighedder.....,
det har den bare ikk enår den kommer ud af kassen efter postbuddet har haft
fat i den.

Hvad siger det dig ?

Mvh jens

Fra : Jonas Levring

Dato : 30-06-03 20:16

> [...]
mulighedder.....,
> det har den bare ikk enår den kommer ud af kassen efter postbuddet har

At postbudet har lagt ny firmware på den ;-P

/Jonas Levring