Nokia 7650 hukommelse
Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 29-06-03 20:20

Hej alle i NG!
Jeg har en Nokia 7650, og den har (som alle andre Nokia 7650) 3,6 mb
hukommelse.
Der er dog en ting der irriterer mig;
når jeg går ind i styring i telefonen og ser hvor meget plads der er
ledigt, står der at jeg har ca. 1 mb mindre plads en jeg har brugt (når
jeg lægger tallene sammen fra de forskellige ting, f.eks. beskeder,
programmer, lyde osv.)
Jeg kan ikke finde ud af hvad det er der optager denne plads, og jeg har
prøvet at gendanne fabriksindstillingerne, men det slettede ikke særlig
mange ting i telefonen.

Nogen der har forslag til hvad det kan være der optager pladsen, som
ikke er oplyst i pladsmenuen?

Nogen der ved hvordan jeg kan gendanne fabriksindstillingerne
fuldstændigt (sådan at alt bliver slettet og den er som ny)?

På forhånd tak for hjælpen!

Fra : Tom

Dato : 30-06-03 11:49

> Jeg har en Nokia 7650, og den har (som alle andre Nokia 7650) 3,6 mb
> hukommelse.

Ja og det ER rigeligt når man sletter de ting man ikke bruger

> [...]
> mange ting i telefonen.
>
> Nogen der har forslag til hvad det kan være der optager pladsen, som

Har du kigget i BEGGE menuer?
(Styring og Hukommelse)
Den første er til de programmer du har downloaded, såsom spil.
"Hukommelse" er dine billeder og SMS lydfiler og evt. talegenkendelse osv.

> Nogen der ved hvordan jeg kan gendanne fabriksindstillingerne
> fuldstændigt (sådan at alt bliver slettet og den er som ny)?

7650 Reset kode

*#7370# er koden

--
Tom