Balaton-Søen
Fra : Vittrup

Dato : 29-06-03 19:32

Vi tager en tur til Balaton søen. Alle forslag og erfaringer omkring camping
eller evt. hotel modtages med kyshånd. Også gerne lidt om vejen dertil. Vi
ved ikke rigtigt om vi orker at slæbe "pølsevognen" med hvis man kan bo til
en rimelig pris?!

På forhånd tak!!!

Søren & Co.

Fra : Jørgen L.

Dato : 30-06-03 00:08

> [...]
> ved ikke rigtigt om vi orker at slæbe "pølsevognen" med hvis man kan bo

Da vi var der sidste år var der udlejning af værelser over alt, prisen ved
jeg intet om men der var så mange værelser til leje at det ikke kan være
helt urimeligt.

Hilsen Jørgen

Fra : sogs

Dato : 30-06-03 02:15

Jørgen L. wrote:
omkring

Hørte et ondsindet rygte om at vandet i søen er den rene kloark - det
er andenhånds og der er vel også masser af pools og så er det vel
ligemeget.

ret det endelig hvis i har andre erfaringer.
mvh sten

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 30-06-03 06:11

God tur - skønne omgivelser - skøn natur - dejligt vejr
Men søen er úlækker - jeg tror det er 1/3 del pis - 1/3 sololie og 1/3
vand fra de omkringliggende bjerge og byer.

og husk badetøfler - for der er 15 meter man skal igennem med en mudret
substands af rigtig sø strandbred -

Vi kommer der ikke mere - det er for turist-opskruet -
Carsten

Fra : Skibumsen

Dato : 03-07-03 23:21

Det er da kedeligt at høre. Mon det er det samme i begge ender af søen ??
Hvor har I været

Fra : Peter Christiansen

Dato : 04-07-03 04:16

skibumsen@tdcadsl.dk (Skibumsen) wrote in message news:<7b30d513.0307031420.1454b5a4@posting.google.com>...
> [...]
Hejsa

Da vi var ved Balaton søen sidste år lå vi på "fured" det var kanon
godt. Der var en stor pool. Men vi brugte alligevel søen til at bade
i, ligesom alle de andre. Det kan da godt være at søen ikke er lige så
"ren" som dem vi har i dk.
Men den kunne sagtens bruges til at blive kølet af i
MVH
Peter

Fra : == J E N S ==

Dato : 04-07-03 21:57

Hej
Angående vandet i søen, er godt nok grøn, men virkelig dejlig.
Det er ikke kloakvand.
Hilsen Jens