Ericsson t310
Fra : 5230

Dato : 29-06-03 16:04

Hvad er jeres meninger om den ??

ris/ros

Mvh. Bente

Fra : Jens Hansen

Dato : 29-06-03 16:54

Udmærket telefon specielt til spil, men vær opmærksom på at den ikke har
nogen kalender..

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 29-06-03 17:11

"Jens Hansen" <spawn_b@hotmail.spammer wanted Dead or alive.com> skrev i
melding news:3eff0bb3$0$32447$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Udmærket telefon specielt til spil, men vær opmærksom på at den ikke har
> nogen kalender..

Det stemmer, men nå opplyser nettstedet Mobile Review at Sonyericsson
lanserer bl.a
kalender i SW versjon R3 for T310. Det er bilde av den med kalender:

http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news1005

Dermed ennå et godt argument for å kjøpe en T310, for det er en meget god
telefon! Det eneste dumme, er at displayet sitter veldig utsatt til for
riper, men det finnes ting på markedet å plasserer den i når man bærer den
med seg.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Søren C

Dato : 29-06-03 18:38

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse

> [...]
> riper, men det finnes ting på markedet å plasserer den i når man bærer den

Har haft min i få uger og displayet er allerede ridset. Gider ikke de der
tasker da det er for grimme.
Næste telefon bliver en med udskiftelig cover og det bliver nok snart når
displayet er alt for ridset....

Venligst

Fra : Søren C

Dato : 29-06-03 18:41

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tasker da det er for grimme.
> Næste telefon bliver en med udskiftelig cover og det bliver nok snart når

Må hellere lige tilføje at telefonen er temmelig lækker, pånær de få
negative ting som den bliver lidt langsom når man når over 160 tegn i en
sms. Men det er der mange andre telefoner der også gør. Men superhurtige
menuer! Fede ringetoner! Infrarød port og let at betjene. Indtil nu har den
været 3 gange på gulvet uden tegn på begyndende skader. Tilsyneladende
ligeså holdbar som min 3310, der har klaret flere ture på gulvet end jeg
næsten kan tælle!

Venligst

Fra : 5230

Dato : 29-06-03 18:48

Hej..

Jeg skal nemlig på jagt imorgen efter en ny ,da den lille knægt smed min
3310 i toilettet. s

Jeg er faldet for T310 og den ser også ud til at kunne en masse godt.

Hvad mener i med at den hurtig bliver ridset i displayet ??

Mvh. Bente

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 29-06-03 19:05

"5230" <bente76@"fjern.dette"privat.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Jeg er faldet for T310 og den ser også ud til at kunne en masse godt.
>
> Hvad mener i med at den hurtig bliver ridset i displayet ??

Displayglasset er ikke nedsenket i dekselet. Det vil si at det har lett for
å komme riper i det. Men det kommer jo litt an på bruken også. Dersom man
har den i en egnet bæreveske, reduseres sjansene for riper. Se forøvrig det
Søren C skriver, og som jeg er helt enig i.

Små riper kan dog fjernes med tannpasta eller slipepasta som "Displex".
Glasset blir som nytt. Det er i allfall mine erfaringer, helt til jeg skulle
gjøre det på min T310. Det dannet seg noen merkelige "bobler" i
displayglasset. Dette har aldri skjedd før, og jeg har hatt en del mobiler,
både Ericsson, Sonyericsson, Nokia, Siemens, Alcatel, Motorola, Philips
etc.... T310 er nå sendt til autorisert verksted for å skifte fromtdeksel,
og jeg håper det går på garantien.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Bachelor

Dato : 29-06-03 23:04

"5230" <bente76@"fjern.dette"privat.dk> skrev i en meddelelse news:3eff267a$0$76093$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg er faldet for T310 og den ser også ud til at kunne en masse godt.
>
> Hvad mener i med at den hurtig bliver ridset i displayet ??

Han mener, at hvis du smider den på gulvet en gang eller to
i ugen skal du vælge en anden telefon, måske en der hænger
over skulderen ville være ideel.
Min 3310 er 2 år gammel og har aldrig været tabt.

Fra : Erik Graversen

Dato : 30-06-03 00:01

> [...]
> riper, men det finnes ting på markedet å plasserer den i når man bærer den

Har lige købt min T310 igår. Den er født med kalender!

Cheers..........

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Søren C

Dato : 30-06-03 06:00

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse

> Har lige købt min T310 igår. Den er født med kalender!

Den kalender du mener er højst sandsynlig det der hedder påmindelser. Altså
du skriver en note og taster dato ind for
hvornår den skal vises på skærmen. Og derefter kan du vælge hvornår du skal
mindes om din aftale. Det har jeg også på min men det er ikke en rigtig
kalender.
Du kan ikke bladre igennem en dato oversigt som på de rigtige kalendre.

Fra : Per Olsen

Dato : 30-06-03 07:58

Snip

> [...]
> kalender.
> Du kan ikke bladre igennem en dato oversigt som på de rigtige kalendre.

Hej.

Nej, de SE T310 der kommer på gaden nu er med kalender og notepad.
Det er kommet med softwareversion R3B.

Pe®=s1
SE T310

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 30-06-03 08:36

"Per Olsen" <perolsen_danmark@privat.tele.dk> skrev i melding
> [...]
> skal
> >

> Hej.
>
> Nej, de SE T310 der kommer på gaden nu er med kalender og notepad.

Glimrende!

Her er forresten en link til en omtale av kalenderen.
De skriver at telefonen kan synke adresseboken, kalenderen og notater. Det
er jo helt konge!

Hva sier dere som har den nye programvaren i T310?

Det ser ut som også T300 kan oppgraderes, noe som høres naturlig ut, siden
den funksjonsmessig er omtrent halt lik T310.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 30-06-03 08:38

Ja, så var det den linken jeg glemte :) ...

http://clubsonyericsson.com/en/index.html

Fra : Erik Graversen

Dato : 30-06-03 09:35

"Søren C" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse news:qtPLa.3572$Kb2.162980@news010.worldonline.dk...

> [...]
> kalender.
> Du kan ikke bladre igennem en dato oversigt som på de rigtige kalendre.

Jo da! En rigtig kalender der kan vise dag, uge eller måned og som kan bladre igennem.
Man kan indtaste påmindelser (Møder, rejser, ferie, årsdag osv.). Man kan indstille "påmindelse" på et given tidspunkt i forvejen.
OSV............

Mvh..................

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 30-06-03 09:47

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i melding

> [...]
> Man kan indtaste påmindelser (Møder, rejser, ferie, årsdag osv.). Man kan
indstille "påmindelse" på et given tidspunkt i forvejen.

Og så har den helt sikkert snarvegene, hvor man kan bla en uke, måned eller
år fremover og bakover ved hjelp av tastaturet. Veldig praktisk! Det savner
jeg på Nokia. På en Nokia kan man gå direkte til en bestemt dato, men ikke
bla frem og tilbake uke/mnd/år. Dessuten kan man bestemme om
kalenderalarmene skal kunne varsle selv om telefonen er avslått. Stemmer
det?

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Erik Graversen

Dato : 30-06-03 12:16

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse news:VNSLa.14346$KF1.283615@amstwist00...

>Dessuten kan man bestemme om
> kalenderalarmene skal kunne varsle selv om telefonen er avslått. Stemmer
> det?

Jeps! Det stemmer.

Mvh...........

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 30-06-03 12:43

> "Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom .no> skrev i en meddelelse

> Jeps! Det stemmer.
>
> Mvh...........

Hmmm... har min T310 inne på verksted for å bytte deksel. Etter 2 uker,
kontaktet jeg butikken, og de skulle ringe verkstedet for å høre. Jeg sa at
dersom telefonen ikke var sendt, kunne verkstedet oppgradere den med nyeste
SW, den med kalender.

Har for tiden 3 mobiltelefoner, og hadde egentlig tenkt å selge min T310 når
jeg får den tilbake. Men T310 med kalender... jeg må tenke meg godt om før
jeg evt. selger den.

Hvorfor i helvete kunne ikke Sonyericsson i det minste hatt kalender med,
når de gikk så langt at de laget T310?! De hadde jo i utgangspunktet
planlagt kalender allerede i T300, men valgte å kutte den ut. Så lanserer de
altså en ny modell (T310), og så kommer kalender ikke med i utgangspunktet,
men senere, som en SW-oppdatering! Det vil jo si at man må på autorisert
verksted for å oppdatert SW-versjonen. God jul, Sonyericsson!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : 5230

Dato : 30-06-03 16:25

Hej..

Nu er den nye mobil i hus og den er da fed.

Bente