Border - ramme
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 30-06-03 14:06

hej

Jeg fandt tilfældigt ud af, hvordan man kan lave brugbare rammer på sin
hjemmeside, enkel kode, kan bruges på mange forskellige måder

http://www.necesse.dk

Du er velkommen til at bruge koden, bare højreklik og vælg "vis kode"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-06-03 16:04

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera@ofir.dk> skrev :

>Jeg fandt tilfældigt ud af, hvordan man kan lave brugbare rammer på sin
>hjemmeside, enkel kode, kan bruges på mange forskellige måder

Brug venligst news:dk.opslag.internet til opslag for hjemmesider
og ikke debatgrupperne.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på