Opsætning af lille netværk m. switch
Fra : arc@na

Dato : 29-06-03 12:58

Et dumme-spørgsmål (tror jeg nok):

Jeg har lige fået forærende en Edimax 5-port ethernet switch, og vil gerne
koble min bærbare op til min stationære.

Den stationære har et ekstra netkort.

Hvordan sætter jeg switchen op, så de to kan snakke sammen? Jeg kører
Win2000Pro m. SP4.

Hjælp modtages med taknemmelighed!

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 29-06-03 13:24

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> wrote in

> Hjælp modtages med taknemmelighed!

PS: Der er ikke noget manual til switchen.

arc@na

Fra : Steffen

Dato : 29-06-03 15:04

Hej,

Der ligger en Guide på www.s-p.dk

Steffen

Fra : arc@na

Dato : 30-06-03 11:31

"Steffen" <jan@s-p.dk> wrote in

> Der ligger en Guide på www.s-p.dk

Tak for tippet, men denne guide er til Windows XP. Det virker desværre
ikke, selv om jeg følger vejledningen så godt som muligt...

arc@na