Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE: Aut. tilføjelse af links i Foretrukne
Fra : Martin San.

Dato : 29-06-03 12:19

Hejsa

I "Foretrukne" i IE 6.0 (WinXP) bliver der automatisk tilføjet en mappe med
navnvet Hyperlinks. Mappen er tom, og selvom jeg sletter den så bliver den
oprettet hver gang jeg starter maskinen op igen og går ins i Foretrukne.
Hvordan kan jeg undgå at denne mappe bliver oprettet hver gang? Jeg ved ikke
hvilket program der opretter denne mappe.

MVH Martin

Fra : Jens Petersen

Dato : 29-06-03 13:30

On Sun, 29 Jun 2003 13:19:04 +0200, "Martin San."
<feedback56@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>Hvordan kan jeg undgå at denne mappe bliver oprettet hver gang? Jeg ved ikke
>hvilket program der opretter denne mappe.

Det havde vi en snak om for et par dage siden, uden at nogen kom med
en løsning der holder.

Mappen er oprettet af Windows og fidusen er at de links du lægger i
mappen bliver vist i proceslinien.

Mappen 'Medier' er heller ikke til at slippe af med.

--
Jens

Don't follow in my footsteps. I think I stepped in something.

Fra : Martin San.

Dato : 29-06-03 23:25

"Jens Petersen" <jp@c.dk> skrev i en meddelelse
newsmtfvgvcckt1bo9mim3dg9n1gms57u8ek@4ax.com...
> [...]
> en løsning der holder.
> Mappen er oprettet af Windows og fidusen er at de links du lægger i

Hmm, underligt nok er mappen først dukket op nu 6 uger efter jeg har
installeret WinXP. Jeg har senest installeret RealPLayer7 og troede måske
den var synderen.

> Mappen 'Medier' er heller ikke til at slippe af med.

'Medier'? Den mappe har jeg slet ikke...

MVH Martin

Fra : Jens Petersen

Dato : 30-06-03 09:19

On Mon, 30 Jun 2003 00:24:34 +0200, "Martin San."
<feedback56@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Hmm, underligt nok er mappen først dukket op nu 6 uger efter jeg har
>installeret WinXP. Jeg har senest installeret RealPLayer7 og troede måske
>den var synderen.

Efter at vi snakkede om det forleden slettede jeg min og den er ikke
dukket op endnu.

>'Medier'? Den mappe har jeg slet ikke...

Mærkeligt, jeg havde engang en mappe jeg kaldte 'media' hvor jeg havde
links til medier, men da Windows insisterede på at jeg skulle have en
'medier' så flyttede jeg tingene derover. (det var måske i Win2000 men
mappen er så bare fulgt med over i XP)

--
Jens

Do not fear death so much but rather the inadequate life.

Fra : Leo E

Dato : 29-06-03 21:08

"Martin San." <feedback56@NOSPAMhotmail.com> wrote in message news:<bdmhvd$u33if$1@ID-171772.news.dfncis.de>...
> [...]
> oprettet hver gang jeg starter maskinen op igen og går ins i Foretrukne.
> Hvordan kan jeg undgå at denne mappe bliver oprettet hver gang?

Det kan du ikke,men du kan blive fri for at se på den, hvis du
højreklikker på den-egenskaber-skjul, så bliver den ikke vist mere
Hilsen: Leo