Michael Meyers fra Halloween kan ikke dø (~
Fra : Per Moreau

Dato : 29-06-03 11:40

Ja ja, tænkte det nok.
Nu er de igang med at koge suppe igen på et old gammelt koncept.
Ham "Halloween Michael" kan de åbentbart ikke lade dø.
i 2004 kommer der endu en af de "Maskerns Nat" film.
www.thezreview.co.uk/comingsoon/h/halloween9.htm
Info om filmen kom også i Cinemaxx TV idag på Pro7.
(suk) Er de dog ikke snart færdig med at koge suppe på de gamle
concepter ? Suppen er begyndt at blive harsk og få mug pletter.
Det er på tide at sætte nyt vand over og smide friske suppeterninger
i vandet, inden at folk bliver syge af den gamle suppe.

Mvh
Per M.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 29-06-03 20:04

"Per Moreau" <gndsplittin@OHNOhotmail.com> wrote in message
> [...]
> Det er på tide at sætte nyt vand over og smide friske suppeterninger
> i vandet, inden at folk bliver syge af den gamle suppe.

Ja jeg så også Halloween ressurection en dag (fortrød jeg senere).... jeg
troede allerede det var langt nok ude da man fik H20 ... men nææ nej... og
så stod Jamie Lee Curtis på rollelisten for Ressurection (!?)

og hvad sker der så?

****spoiler****

Jo hun bliver sq lige slået ihjel da vi har set 10minutter af filmen, og
optræder ikke mere i den film.. Isteddet for man en meget dårlig
Scream/Bigbrother film på knap 1½time?

Så jo jeg er enig i der snart er kogt riigeligt suppe på Mr. Michael Meyers

Mvh. Martin

Ps. (Spoiler igen :P) Det var allerede sikkert i slutningen af Ressurection
at vi fik endnu en Mike Meyers film da han trodsalt efter at være blevet
stukket lidt i, brændt, og fået elektrisk shock vågner op på lighuset,
hvorefter vi får rulleteksterne....

han kan altså ikke dø... mon det er Satan?

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 30-06-03 22:52

Hvis i siger det er langt ude, hvad så med den kommende "Fredag d. 13. PART
11 aka Jason vs Freddy" og iøvrigt også PART 9 "JAson goes to hell" og part
10 "Jason X"