K7S5A og brænder
Fra : Morten Andersen

Dato : 29-06-03 11:42

Hej ng,

Ja, nu er dette mb jo ret sart hvad angår hvilken hardware man tilslutter
det.

Eftersom jeg gerne vil købe en CD brænder vil jeg høre om der er nogle
mærker jeg bør holde man fra?

Har pt. kig på et LiteOn LTR-52246S. Kører win xp.
-Morten

Fra : Leony

Dato : 29-06-03 11:50

"Morten Andersen" <dsl63258@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, nu er dette mb jo ret sart hvad angår hvilken hardware man
> tilslutter det.

Der har/er mange problemer med det, men jeg har endnu ikke hørt om nogle
problemer relateret til et bestemt mærke brændere.

> Eftersom jeg gerne vil købe en CD brænder vil jeg høre om der er nogle
> mærker jeg bør holde man fra?

Vil hellere vende den om:
Kig efter Lite-On eller Plextor.

> Har pt. kig på et LiteOn LTR-52246S. Kører win xp.

Fornem brænder, godt køb osv.
Det fortryder du ikke.

Hvis du vil læse flere lovprisninger af Lite-On, så kan du gøre det i

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Andersen

Dato : 29-06-03 12:06

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

ok. Tak for hurtigt svar. Umiddelbart er jeg af den opfattelse at det vil
virke, men så igen; k7s5a er for mærkelig sommetider. Det er dog ikke desto
midre det mb jeg har......
vh
Morten

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-06-03 15:24

Morten Andersen wrote:
> ok. Tak for hurtigt svar. Umiddelbart er jeg af den opfattelse at det
> vil virke, men så igen; k7s5a er for mærkelig sommetider. Det er dog
> ikke desto midre det mb jeg har......

LiteOn kører på de maskiner med K7S5A jeg har
samlet samt det kørte fint på min egen.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen