Hjælp til N 6210
Fra : Claus

Dato : 29-06-03 10:48

Jeg skal til at have gang i min gammel Nokia 6210 igen, men jeg sku kommet
til at lave en sikkerheds kode på den, som den vil have når jeg sætte mit
simkort i den. og den er ikke 0000 eller 1234. hvad kan man gøre for at få
den lukket op ??

Claus

Fra : Janus Olsen

Dato : 29-06-03 11:09

Claus wrote:
> [...]
> kommet til at lave en sikkerheds kode på den, som den vil have når
> jeg sætte mit simkort i den. og den er ikke 0000 eller 1234. hvad kan

Hej Claus
Sikkerhedskoden er som standard 12345.hvis ikke det hjælper skal du nok have
fat i en unlocker, der enten kan resette den, eller udlæse den. du finder en
i nærheden af dig på www.dkunlock.dk
MVH Janus Olsen

Fra : Betahelix

Dato : 29-06-03 11:21

eller en bærbar med IR-port, og et stykke software jeg ikke kan huske.....
/

men prøv med 12345

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 29-06-03 17:31

"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> eller en bærbar med IR-port, og et stykke software jeg ikke kan huske.....
> /
logomanager kan aflæse sikkerhedskoden :)

/Morten