Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta Objektiver
Fra : MaxG

Dato : 31-03-01 18:33

Er der nogen som har nogle links, til shops hvor man kan købe objektiver til
Minolta Dynax 7000i på nettet ?
eller gode steder hvor man kan købe det brugt.

Leder primært efter et 100-300AF til ovenstående.

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 01-04-01 02:58

http://www.technikdirekt.de/english/

http://www.ny-camera.net/language/english/index.htm

>Leder primært efter et 100-300AF til ovenstående.

Prøv at kigge efter den tidligere model uden "D" (dvs. uden
understøttelse for Dynax 7's ADI flashmåling, som du nok ikke har så
meget at bruge til).

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 01-04-01 15:38

Hej Max

On Sat, 31 Mar 2001 19:32:45 +0200, "MaxG" <m_gundersen@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen som har nogle links, til shops hvor man kan købe objektiver til
>Minolta Dynax 7000i på nettet ?
>eller gode steder hvor man kan købe det brugt.

Der må findes adskillige steder i Danmark hvor du kan köbe objektiver
til din 7000i, det er jo samme fatning Minolta har använt siden de kom
med de förste AF kameraer.

Om din lokale fotohandler ikke vil ta det hjem til dig bör du måske
overveje at skifte fotohandler.

Brugte objektiver skal vel heller ikke väre sväre at hitte selv om
just 100 - 300 mm APO måske ikke er den mest almindelige at hitte,
der er Minoltas 75 - 300 nok lättere at finde. Her kan det forövrigt
väre en ide at se efter et exemplar af den förste serie 75 - 300, den
påstås at väre lidt bedre end den anden serie.

Skulle det väre helt umuligt for dig at hitte noget brugt i Danmark
kan du jo prove at se på nogle av de svenske hjemsider fra firmaer med
brugt fotroudstyr

..www.lpfoto.se,
www.secondhandphoto.se
www.scandinavianphoto.se

Vad jeg ved sälger de alle tre med gläde til de nordiske nabolande.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige