DECT og GSM combo?
Fra : Vike

Dato : 31-03-01 18:23

Findes der GSM enheder på markedet, der også kan fungere som et DECT håndsæt
(til f.eks. en Gigaset 3070)?

På forhånd tak

mvh

Henrik

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-03-01 23:21

Hej

"Vike" <askforit@nospam.com> wrote:

>Findes der GSM enheder på markedet, der også kan fungere som et DECT håndsæt
>(til f.eks. en Gigaset 3070)?

Ja. - Se svar i ISDN gruppen.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 01-04-01 13:50

Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mulcct8ljffqe13gng1ldc71406fp79f0k@4ax.com...

> Hej

> Ja. - Se svar i ISDN gruppen.
>
> --
> M.v.h. Ole®
Ericsson MH 688 mener jeg den hedder.
Det er en mulighed..

Finn Møgelmose
finnm@privat.dk
www.xr2.subnet.dk

Fra : Henning Petersen

Dato : 01-04-01 14:13

On Sun, 01 Apr 2001 00:20:55 +0200, Ole Rasmussen <ole@rasmussen.org>
wrote:

> Hej

> Ja. - Se svar i ISDN gruppen.

Meget godt, men jeg kan nu ikke finde noget svar der. Hvad er det?

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning.petersen@hpc.dk
Skoletoften 9, Blans Work: http://www.hpc.dk
DK - 6400 Soenderborg Hobby: http://www.dds.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-04-01 15:42

Hej...

Henning Petersen <henning.petersen.010401@hpc.dk> wrote:

>Meget godt, men jeg kan nu ikke finde noget svar der. Hvad er det?

Jamen jeg poster det da gerne specielt for dig her

Ja, Ericsson og Sagem laver begge en kombineret GSM/DECT telefon. Til
Sagem telefonen hører der en baseenhed med, husker ikke om den er GAP
kompatibel, men højst sandsynligt, og Ericsson's er, så det er ikke
noget problem. Hvis du vl bruge den på en Siemens base kan der muligvis
være visse funktioner som ikke fungerer, men det basale, at ringe, det
fungerer.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Vike

Dato : 01-04-01 21:07

Det er synd at sige at disse kombi håndsæt falbydes på hvert et gadehjørne.
Er der nogen der har et link til en sælger?

På forhånd tak

mvh

Henrik

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-04-01 22:40

Hej...

"Vike" <askforit@nospam.com> wrote:

>Det er synd at sige at disse kombi håndsæt falbydes på hvert et gadehjørne.
>Er der nogen der har et link til en sælger?

Ja, det har du absolut ret i, det er vist ikke blevet nogen udpræget
succes. Sagem telefonen har jeg kun set i Tyskland, f.eks. her:
www.conrad.com Ericsson telefonen er faktisk på det Danske marked og
kan købes hos enhver mobiltelefonforhandler som sælger Ericsson, men du
skal nok spørge efter den. Kig hos nogle af de "rigtige"
mobilforhandlere, Telebutikken, Bluetel, Telecomcenter, Kurt Ovi, osv.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Tom A Jensen

Dato : 02-04-01 01:00

> [...]
> skal nok spørge efter den. Kig hos nogle af de "rigtige"
> mobilforhandlere, Telebutikken, Bluetel, Telecomcenter, Kurt Ovi, osv.

------

hej
jeg ville have købt ericssons model th688 for et par uger siden ,men blev
stærk frarådet det af de 2 forhandlere jeg var inde ved .
de havde begge 2 en enkelt af dem på lager ,men ville helst ikke sælge den
til mig da der havde været en masse problemer med den.
det ene sted havde den været brugt hos en kunde et stykke tid ,men
forhandleren havde taget den tilbage i en byttehandel .
den kunne jeg godt købe for ca 1000kr ,men det var uden nogen form for
garanti.
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Vike

Dato : 02-04-01 13:34

Hej Tom

Melder historien noget om årsagen? Kompatibilitetsproblemer med basen
(Gigaset?) eller ...

mvh

Henrik

Fra : Tom A Jensen

Dato : 04-04-01 01:22

Vike <askforit@nospam.com> skrev i en
> Hej Tom
>
> Melder historien noget om årsagen? Kompatibilitetsproblemer med basen
> (Gigaset?) eller ...
> mvh
> Henrik

-----

hej
det var meget kort jeg snakkede med de 2 forhandlere ,men det var bla.
problemer med andre baser end ericssons og problemer med at finde basen igen
når man havde været uden for basens rækkevidde.
mvh
tom jensen
viborg