Matrix Revolutions
Fra : Silver

Dato : 28-06-03 22:50

Jeg har kigget lidt på www.imdb.com og under Revolutions - Release dates kan
jeg se at Danmark slet ikke står på listen der spænder fra den 5 november
til den 6 december som er i Italien.

Vil det sige at Danmark først viser filmen i 2004 eller hvad?, nogen som har
mere konkrete facts om releasedate for Danmark?.

http://us.imdb.com/ReleaseDates?0242653

Mvh
Silver

Fra : Hype

Dato : 28-06-03 22:57

kigger man på biograferne.dk så dukker flg. dato frem:
Matrix 3 - Onsdag d. 5. nov. 2003
http://www.biograferne.dk/pages/standard/02/information.asp?id=708

MVH:
Michael

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-06-03 23:08

Silver skrev:

> Jeg har kigget lidt på www.imdb.com og under Revolutions - Release
> dates kan jeg se at Danmark slet ikke står på listen der spænder fra
> den 5 november til den 6 december som er i Italien.

IMDb er ikke altid helt oppe på beatet, og det er i øvrigt først for
nylig, at premieredatoen faldt helt på plads herhjemme. Distributøren
Sandrew Metronome oplyser, at den danske premiere er 5. november.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"The environmental anomalies may have stimulated certain rebellious

Fra : Silver

Dato : 29-06-03 00:36

PHEW!...i har fået mit hjerte til at sænke farten en anelse ved den nyhed
hehe, jeg VAR ved at bliver ret gal over at nogen skulle have bestemt at den
skulle vises meget senere end resten af verden.

Vil sgu ha min afslutning af den serie på samme tid som alle andre hehe.

Mange tak for svarene til jer begge ;D

Mvh
Silver

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 29-06-03 04:22

> [...]
> skulle vises meget senere end resten af verden.
>
> Vil sgu ha min afslutning af den serie på samme tid som alle andre hehe.

Afslutning? Yeah right...

Fra : Taba

Dato : 29-06-03 10:34

> Afslutning? Yeah right...

Hehe, hvis Neo vågner op af en drøm til sidst i Revolutions, så er det vel
også en form for afslutning!
Men han kan jo lægge sig til at drømme noget nyt, eller "digte" videre på
historien...

/Taba