fxp
Fra : O.N.

Dato : 28-06-03 22:34

Jeg har problemer med at lave fxp

Jeg får hele tiden fejlen '425 Can't build data connection: Connection
refused'

Er det en fejl der er hos min router eller ??

Nogen der kender fejlen (Jeg har en Linksys BEFSR41 router)

Skal der åbnes for nogle specielle porte ??

O.N.

Fra : jens

Dato : 30-06-03 00:09

"O.N." <ole-n@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg får hele tiden fejlen '425 Can't build data connection: Connection
> refused'

In or Out ?

Er det dig der vil connecte til en server du ved virker, eller dig der har
en server som ikke kan nås udefra. ?

Mvh jens

Fra : O.N.

Dato : 30-06-03 14:23

> In or Out ?
>
> Er det dig der vil connecte til en server du ved virker, eller dig der har
> en server som ikke kan nås udefra. ?
>
> Mvh jens

Jeg kører ikke selv en server , men min ven gør.
Hans server virker med fxp for vi har prøvet det fra en anden kollegas pc
(han kører uden router).

Men når jeg skal prøve at fxp mellem de 2 servere (som virkede hos min
kollega)

får jeg den fejlmeddelelse : Can't build data connection: Connection
refused

Så det må vel være et eller andet hos mig der spærrer.

Jeg slår også min firewall fra, men det jeg er i tvil om er om det måske er
noget i min router

der skal åbnes.

Fra : jens

Dato : 30-06-03 14:31

"O.N." <ole-n@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg slår også min firewall fra, men det jeg er i tvil om er om det måske
er
> noget i min router

Det er sikkert nok at køre aktivt med din fxp.
Tryk F4 er det vist, og se i options, der er en linie med use passive....,
fjern "v" i den.

Mvh jens