Xgryde Nokia 3510I??
Fra : KH

Dato : 28-06-03 19:15

Hvordan henter jeg mine uploadet filer?? Jeg går ind på adressen
www.xgryde.dk/wap.wml
Her er der ingen som hedder temp, men det er der under uploads. Når jeg så
gå ind i den skriver min tlf. ukendt format. Hvad gør jeg forkert??

Klaus

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 30-06-03 09:27

"KH" <Klaus@REMOVEHoengaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her er der ingen som hedder temp, men det er der under uploads. Når jeg så
> gå ind i den skriver min tlf. ukendt format. Hvad gør jeg forkert??

Hvilke filer forsøger du at uploade - og hvilken tlf har du?
Prøv at tjek e·uploader på www.eaid.dk/mobil - måske det virker der?

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : KH

Dato : 30-06-03 17:36

< Hvilke filer forsøger du at uploade -

Billede filer samt spil (java), men jeg kan heller ikke se de billed filer
som burde ligge der.

< og hvilken tlf har du?

Hmm. en Nokia 3510I som står beskrevet i emne.

Fra : KH

Dato : 30-06-03 21:50

Din side virker tak for hjælpen!!