T68i og installation.
Fra : Jan V

Dato : 28-06-03 18:42

Når jeg prøver at installere den medfølgende CD på min bærbare, (den med
modemdrivere osv.). skriver den på et tidspunkt at outlook skal køre. Hvad
mener man med det? Outlook er åben og ligger på proceslinien.

--
Mvh.
Jan (4350 Ugerløse)

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 29-06-03 20:40

"Jan V" <jvinterhoj@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> modemdrivere osv.). skriver den på et tidspunkt at outlook skal køre. Hvad
> mener man med det? Outlook er åben og ligger på proceslinien.

Jah - du har sikkert ret i at Outlook kører - men hvilken Outlook ?
Jeg er desværre ret sikker på at du skal have Outlook 98 eller nyere for at
kunne bruge sync-funktionen. Da det er en eller anden "gave-pakke"
(sync-delen) har de åbenbart valgt ikke at understøtte Outlook Express, som
alle jo får med Windows
Kører selv med Outlook XP og det virker 100% med T68i (og T39 + R380S).

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....