MS Windows
briani 27239
Shift 5 gange?
Fra : Thomas D

Dato : 28-06-03 17:54

Hej

Hvis jeg trykker shift 5 gange i træk eller holder den nede i længere tid så
kommer der sådan en box op som spørger om jeg vil slå "Træge taster" til.
Det er noget hjælp til handicappede.
Jeg er _ikke_ interesseret i at få det slået til.

Kan det ikke lade sig gøre at slå det fra så den ikke popper up når man
trykker shift 5 gange i træk?

Mvh
Thomas

Fra : Nic

Dato : 28-06-03 17:53

Tryk shift 5 gange - tryk på settings for sticky keys - slå 'ude shortcut fra' . . . . .

Fra : Nic

Dato : 28-06-03 17:53

> Tryk shift 5 gange - tryk på settings for sticky keys - slå 'ude shortcut fra' . . . . .

Hmmm - helt godt at svare inden du spurgte

Fra : Nic

Dato : 28-06-03 17:54

> Tryk shift 5 gange - tryk på settings for sticky keys - slå 'ude shortcut fra' . . . . .

'ude' skulle have været 'use' . . .

Fra : Thomas D

Dato : 28-06-03 18:47

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Tryk shift 5 gange - tryk på settings for sticky keys - slå 'ude
shortcut fra' . . . . .

takker

Fra : Madsen

Dato : 28-06-03 17:58

Thomas D skrev:

> Kan det ikke lade sig gøre at slå det fra så den ikke popper up
> når man trykker shift 5 gange i træk?

Control Panel > Accessibility Options.

Madsen.

Fra : Thomas D

Dato : 28-06-03 18:47

Fra : Kispus

Dato : 28-06-03 23:43

"Thomas D" <dinadur@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> takker
>
> Min XP popper ikke op når jeg trykker 5 (el. flere) gange,
men jeg satte heller ikke flueben i: Hjælp til handikapede.
da jeg instalerede.
Så hvis man ikke har brug for de øvrige funktioner, vil jeg da
fjerne fluebenet.
Mvh.
John