Priser på (gulv)tæppe til fortelt
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 28-06-03 17:46

Vi skal have et af de der alm. gængse tæpper til forteltet. 3-3,5 meter
gange 5-6 meter (skal lige have det målt præcist). Vi kiggede lidt på det
sidste efterår og det så ud til at det var samme vare de havde hos de
forhandlere hvor vi kom forbi. Men det er jo lidt dyrt. På den kedelige side
at 1000 kr

Vi er nye som Campister, så vi kender ikke rigtigt hvilke butikker der er
dyre og hvilke der er billige.

Jeg har mulighed for at køre til Køge, Neergård eller CC (på vej op mod
Sjælland Odde, hvor jeg skal op i morgen). Hvor er det billigst ?? Bare skyd
fra hoften ....

/Bjarke

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-06-03 17:58

Bjarke Christensen wrote:

> Vi skal have et af de der alm. gængse tæpper til forteltet. 3-3,5
> meter gange 5-6 meter (skal lige have det målt præcist).

Hvis du har tiden til det så find dig en leveringstid på en eller to dage og
bestil hos en af de danske forhandlere på nettet. Jeg ville chekke priser
hos nedenstående forhandlere. HKS er den eneste af dem som jeg har konkrete
erfaringer med - og det er lutter gode... Jeg plejer at ringe og aftale med
dem pr. telefon, blandt andet for at høre om de kan levere og om der er
billige gode alternativer.

http://www.hks-camping.dk/

http://www.campingpriser.dk/acatalog/

http://www.billigcamping.dk/shop/

Jeg går ud fra at de alle vil kunne sende til for eksempel den plads du
ligger på.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 28-06-03 18:40

Det er bare svært når man ikke kan se dem på web'en. HKS har kun et billede
af alle rullerne ved siden af hinanden. Det er svært at få etindtryk af om
det passer til forteltet. - og vi kører torsdag morgen, så jeg tror jeg er
mest til forretninger, hvor jeg kan se og føle det, inden jeg køber.

(og det er store ord fra mig, der eller køber rigtigt mange ting fra
web-shops....)

/Bjarke

Fra : Carsten Stage

Dato : 28-06-03 18:47

Bjarke Christensen wrote:

> Det er bare svært når man ikke kan se dem på web'en. HKS har kun et
> billede af alle rullerne ved siden af hinanden. Det er svært at få
> etindtryk af om det passer til forteltet.

OK - det er rigtigt. Men hvis det er Bolon (hedder det vist) så kan du få at
vide hvilket varenummer det er og så se vareni en lokal butik og så bestille
via nettet...

Ellers brug HKS's priser til at presse den lokale forhandler med - det er
ofte lykkes at få dem ned på HKS prisniveau...

Forresten, se i min signatur... - det vil være en god idé både for dig
selv og også for andre om du følger de råd der står der...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står