Godt sted at købe legetøj.
Fra : Brian

Dato : 28-06-03 17:16

Hejsa....

Jeg leder efter et godt sted at handle sexlegetøj, enten på nettet eller i
Odense og københavs-området.
Vil gerne høre om jeres erfaringer.

Jeg leder helt specifikt efter et fjernstyret vibrator-æg, men har ind til
vidre kun fundet det eet sted til 700 kr. Lidt dyrt, men det er måske
prisen... Suk...

Herlige hilsner fra Brian.

Fra : Kristine Gazel

Dato : 28-06-03 18:31

Hej Brian

> Jeg leder helt specifikt efter et fjernstyret vibrator-æg, men har ind til
> vidre kun fundet det eet sted til 700 kr. Lidt dyrt, men det er måske
> prisen... Suk...

Prøv Istedgade i København, der er bla. forretningen Renate Buccone eller
Eroworld på Enghave Plads. Og sidst, men ikke mindst, er der SM-shoppen i
Studiestræde.

Hilsen

Mark

Fra : Britta

Dato : 28-06-03 18:38

"Kristine Gazel" <kristine@gazel.dk> wrote in message
> Hej Brian

> Og sidst, men ikke mindst, er der SM-shoppen i
> Studiestræde.

Hej Mark,
Nej, de trådløse ting har vi ikke. Vi har så dårlige erfaringer med
dem, men vi kom vist til at klikke 'send' i nogenlunde samme sekund

Venligst,
Britta

Fra : Kristine Gazel

Dato : 28-06-03 23:36

Hej Britta

> Nej, de trådløse ting har vi ikke. Vi har så dårlige erfaringer med
> dem, men vi kom vist til at klikke 'send' i nogenlunde samme sekund

Og jeg tolkede ikke fjernstyret som trådløs

Mark

Fra : Britta

Dato : 28-06-03 18:35

"Brian" <eagle@postkasse.net> wrote in message

> [...]
ind til
> vidre kun fundet det eet sted til 700 kr. Lidt dyrt, men det er

Hej Brian,
Det er vist desværre ca. prisen, men hvad værre er, så er de trådløse
tinge temmeligt ustabile, så det bedste vil være hvis du allerede i
butikken kan sikre dig at ægget virker - og husk endelig at gem bon'en
med henblik på eventuelle fremtidige reklamationer.

Venligst,
Britta

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-03 00:50

On Sat, 28 Jun 2003 19:34:39 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:

> [...]
>butikken kan sikre dig at ægget virker - og husk endelig at gem bon'en
>med henblik på eventuelle fremtidige reklamationer.

hvad så med sommerfugl og delfin ? der er der normalt ikke nogen
problemer - med mindre vedkomne er klædt i søv parpir :) ?

tak for sidst den er blevet genial min OPFINDELSE !!!

Mv.
Bo MM
--
"I can't feel you anymore, I can't even touch the books you've read
Every time I crawl past your door, I been wishin' I was somebody else instead.

Fra : Britta

Dato : 29-06-03 09:16

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> On Sat, 28 Jun 2003 19:34:39 +0200, "Britta" <briped@gmx.net> wrote:
>

> hvad så med sommerfugl og delfin ? der er der normalt ikke nogen
> problemer - med mindre vedkomne er klædt i søv parpir :) ?

Øh... Vi har ingen trådløse/fjernstyrede sommerfugle, og delfinerne
skal du måske i nordsøakvariet for at se
De trådløse sommerfugle vi havde på et tidspunkt viste sig at være af
svingende kvalitet. Én kunne fungere fint, mens den næste måske
støjede lige rigeligt, eller holdt op med at virke efter kort tid.

> tak for sidst den er blevet genial min OPFINDELSE !!!

Fedt nok. Får vi en anmeldelse fra freYa?

Knus,
Britta