NFS 7 på vej
Fra : Henrik

Dato : 28-06-03 16:57

Hej

Jeg faldt lige over nogle billeder at det kommende Need For Speed 7
(Underground), og det ser ikke helt ringe ud ->
http://www.nd4spdworld.com/?section=nfsu&page=screenshots
http://www.nfshome.com/screenshots.php?version=7

Og set udfra filmsekvensen her ->
http://www.nfshome.com/downloads/nfs7/movies/nfs_underground-e3_trailer.zip
(ca. 8mb) så har de vist set filmen "The fast and the furious" inde hos EA

Nu håber vi bare at EA ikke laver en "Codemasters" og nedprioroterer PC'en
og derudover kommer med et discountspil :-|

Mvh
Henrik

Fra : /Ole

Dato : 28-06-03 19:42

Det er såanne links, der gør, at jeg er ret glad for min popup killer. Husk
at ha' den aktiveret, eller hent en.

/Ole

Fra : Henrik

Dato : 28-06-03 20:11

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message
> Det er såanne links, der gør, at jeg er ret glad for min popup killer.
Husk
> at ha' den aktiveret, eller hent en.
>
> /Ole

Hvis du får pop vinduer op, når du har en popkiller er den da vist ikke
meget værd

Jeg har selv en og jeg fik ikke et eneste ekstra vindue op

Mvh
Henrik

Fra : /Ole

Dato : 28-06-03 22:07

> [...]
> meget værd
>
> Jeg har selv en og jeg fik ikke et eneste ekstra vindue op

Øhhhhhhhhhhhh, jeg skrev da vist også, at jeg er GLAD for min pop-up killer,
jeg fik nu heller ikke nogen op.

Btw så satte jeg lige the fast and the furious på DVD'en efter at ha' set
traileren

/Ole

Fra : Henrik

Dato : 28-06-03 22:28

> Øhhhhhhhhhhhh, jeg skrev da vist også, at jeg er GLAD for min pop-up
killer,
> jeg fik nu heller ikke nogen op.

øøøøøøøøøøøhhhhhhhhhhhhh, hvordan kunne du så vide at der var nogle popup
vinduer ?

Mvh
Henrik

Fra : /Ole

Dato : 29-06-03 07:14

> øøøøøøøøøøøhhhhhhhhhhhhh, hvordan kunne du så vide at der var nogle popup
> vinduer ?

Rimeligt let nok, den blinker nede ved uret for hvert popup den stopper,
såmænd

/Ole

Fra : Henrik

Dato : 29-06-03 11:07

> Rimeligt let nok, den blinker nede ved uret for hvert popup den stopper,
> såmænd

mkay, så fik vi det på plads

Mvh
Henrik

Fra : Gismo

Dato : 29-06-03 11:20

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message

> popup

> mkay, så fik vi det på plads

Har ingen popup blocker fortiden - fik et ekstre vindue ved første link....

Gismo

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 28-06-03 22:20

Henrik wrote:
> Jeg har selv en og jeg fik ikke et eneste ekstra vindue op

Netscape/Mozilla her, hvor den slags er indbygget og virker 100% altid

Tak for linksne, håber det bedste og frygter mere crap i stil med NFS HP2.

Mvh

Bruno

Fra : DWM

Dato : 29-06-03 11:06

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det er såanne links, der gør, at jeg er ret glad for min popup killer. Husk
> at ha' den aktiveret, eller hent en.

Har ingen popupkiller og der kom et enkelt op som der forøvrigt ikke
var noget i.

/Kenneth Iversen

Fra : MaRk

Dato : 28-06-03 20:59

> Jeg faldt lige over nogle billeder at det kommende Need For Speed 7
> (Underground), og det ser ikke helt ringe ud ->

Nogen der har et release dato for nfs 7??

Og ja, de har vidst set fast and the furious
Håber på vi får et godt bil spil til pc, det mangler.

Mvh
Mark

Fra : Henrik

Dato : 28-06-03 22:31

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message

> Nogen der har et release dato for nfs 7??

Nej, jeg synes ikke rigtigt at jeg kan se det nogle steder, men når vi nu
snakker bilspil, så kommer Midnight Club 2 vist meget snart, det kan måske
være en seriøs konkurrent -> http://www.rockstargames.com/midnightclub2

Mvh
Henrik

Fra : Henrik

Dato : 28-06-03 22:40

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> wrote in message

> "MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> wrote in message

aargg, nu tror jeg at jeg fandt en dato....................26 sept. 2003 ;-(

Det står der ihvertfald her ->
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00009QI66/thief3info-21/026-7843387-9847667

Mvh
Henrik

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-06-03 11:39

> aargg, nu tror jeg at jeg fandt en dato....................26 sept. 2003
;-(

Og nu skal vi lige regne med EA ikke altid er så præcise. Så er det nærmere
henimod november, måske endda senere. Dertil skal lægges 14 dage - 1 md før
at EA får det smidt til Europa (læs: Danmark) - og så er vi henne i
julehandelen.

// Troels

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 30-06-03 11:47

> Nu håber vi bare at EA ikke laver en "Codemasters" og nedprioroterer PC'en
> og derudover kommer med et discountspil :-|

Ville ikke undre nogen.

Bl.a. tvivler jeg desværre på, at EA kan finde folk med den fornødne
tekniske viden, til sådanne ting som at få drejet en skarp knast, osv.,
sådan at spillet bliver alle bil-tweakeres drøm. Tændingsjustering osv. har
jo også en del at sige når man leger med sådan noget! Det kunne de lære
noget af...

// Troels