[VB6] Mediaplayer 9.0 afspil Url
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 28-06-03 14:56

Hej NG
vis jeg vil åbne en bestemt file med windowsmediaplayer 9.0
så bruger jeg WindowsMediaPlayer1.URL = "C:\MinMp3.mp3"
men hvordan gør jeg så vis jeg vil afspiller teksten i en tekstbox og den
tekstbox er på form 2 og afspilleren er på form 1
Jeg har prøvet med
Private Sub Command1_Click()
WindowsMediaPlayer1.URL = "Form2.Text1.Text"
End Sub
men det virker ikke. Hvordan gør man det ??
mvh Henrik Cichosz

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 28-06-03 22:42

"Henrik Cichosz" <cichosz@fjerntdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> WindowsMediaPlayer1.URL = "Form2.Text1.Text"
> End Sub
> men det virker ikke. Hvordan gør man det ??
hej igen, ja ja dum kan man være jeg skal jo bare fjerne " "
mvh Henrik Cichosz