Er det svampesygdom?????
Fra : Dennis Larsen

Dato : 31-03-01 17:20

Hej jeg har en lille bestand af malawichiclider. 2 ater en på 1.2 og en på
1,3 og jeg er ved at sælge dem. Men nu er problemet at jeg har lige skiftet
akvarie og sat dem over i det her nye akvarie, men nu er 2 af dem begyndt at
vise tegn på sygdom. Den ene som er sort har fået hvid meget små iltbobler
ligende prikker over hele kroppen og hunnen har også lidt ved det ene øje.
den tredje fisk har lidt ved hovdet.
Det skal lige siges at jeg lige har købt 2 nye maller for 3 dage siden og
jeg har en fornemmelse ta de har bragt sygdommen med sig, de har også en
slags prikker på kroppen.
men spørgsmålet er nu hvilken slags helmiddel skal jeg bruge.
Lige nu har jeg på lager: POLYFUNGUS, men det er jo mod svampe.....
FAU NA MOR. Ichtyophthírius.

Skal jeg ikke bruge det sidste.

Skal jeg slukke for spandpumpen(eheim2260) eller hvad, skal jeg bruge mindre
når jeg har maller i...

Hilsen Dennis