MS Windows
briani 27239
Luk 98se
Fra : JSH \(9800\)

Dato : 28-06-03 13:01

Jeg mener at kunne huske, at der er en programændring/tilføjelse til Win98se, der kan få programmet
til at lukke helt ned. Den stopper ved billedet Windows lukkes og skulle gerne fortsætte til Du kan
nu slukke din pc (det er ikke en ATX pc)
Hvem kan hjælpe med dette?

Fra : Madsen

Dato : 28-06-03 13:48

JSH (9800) skrev:

> Jeg mener at kunne huske, at der er en programændring/tilføjelse
> til Win98se, der kan få programmet til at lukke helt ned.

2 sekunder på Google:
<http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp>

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-06-03 14:27

Du kan hente opdateringen fra Windowsupdate.

Fra : jens v

Dato : 30-06-03 07:50

> Du kan hente opdateringen fra Windowsupdate.

Win98se, der kan få programmet

Hej
Undskyld jeg blander mig, men efter jeg har lavet trådløs netværk har jeg
også problemer med at lukke helt ned. Hvis senderen ikke er på er der ingen
problemer, men hvis netværket er i gang kan systemet ikke lukke ned. Dette
gælder begge maskiner. Vil den opdatering hjælpe på det problem også? Jeg
kører WIN98 på begge maskiner.
mvh jens v

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 30-06-03 13:09

"jens v" <jens_verner@yahoo.com> skrev:
30 Jun 2003 08:49:48 +0200 i dk.edb.system.ms-windows

>Undskyld jeg blander mig, men efter jeg har lavet trådløs netværk har jeg
>også problemer med at lukke helt ned. ...........

Jeg har haft et lignende problem med en Win98SE.
Det forsvandt, da jeg ændrede IP adresserne til at være faste, manuelt
opsatte adresser.

Erik

Fra : Madsen

Dato : 30-06-03 13:24

jens v skrev:

> Jeg kører WIN98 på begge maskiner.

Opdateringen er kun beregnet til Win98SE. Altså anden udgave af
Win98 som hedder Second Edition (SE).

Madsen.