Reservation (camping) på Hvidbjerg Strand ~
Fra : Alex Jensen

Dato : 28-06-03 12:30

Hej NG

Vi planlægger i uge 30 at tage på camping (i egen campingvogn) på ovennævnte
campingplads/feriecenter. Men det er tilsyneladende ikke muligt at reservere
en plads til denne uge (da dette skulle have været gjort før 1. juni).
Beskeden var derimod, man kunne ringe samme dag, man gerne ville starte
overnatningerne for at se, om der er noget ledigt.

Er der nogle her, der har prøvet det samme? Vi vil gerne høre lidt
erfaringer - er det sandsynligt at få en plads, hvis man venter med at ringe
til sidste øjeblik. Hvis man så får en plads er det så typisk "yderpladser"
man får eller hvordan?

Hvis nu det ikke lykkes at få plads på Hvidbjerg og vi gerne vil finde en
anden lignende plads - hvad kan i så anbefale i Jylland. Kravene er først og
fremmest vandland/badeland og masser af aktiviteter til børnene (1, 2, og
8). Derudover er f.eks. indkøbsmuligheder på hitlisten.

På forhånd tak!

AJ

Fra : Johnny

Dato : 28-06-03 13:31

> [...]
> fremmest vandland/badeland og masser af aktiviteter til børnene (1, 2, og
> 8). Derudover er f.eks. indkøbsmuligheder på hitlisten.

Så prøv Henne Strand Camping. Der er både vandland og indkøbsmuligheder i
byen.
Tæt ved strand og vand. Ca. 500 meter.

VH
Johnny

Fra : Per Skjødt

Dato : 28-06-03 15:47

Hej !! kan også på det varmeste anbefale Henne Strand Camping, vi har selv
været der et par gange og der er bare det hele og så ligger den lige ved/i
byen.

Mvh. Per

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 28-06-03 23:53

"Per Skjødt" <pefosk@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> været der et par gange og der er bare det hele og så ligger den lige ved/i

Og er et mindre og betydelig mere hyggeligt sted.

I udkanten af en rar lille sommerby, tæt ved strand og by.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : [BitSeN]

Dato : 29-06-03 01:06

On Sat, 28 Jun 2003 13:30:26 +0200, "Alex Jensen"
<alex@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote:

> [...]
>fremmest vandland/badeland og masser af aktiviteter til børnene (1, 2, og
>8). Derudover er f.eks. indkøbsmuligheder på hitlisten.

Jeg er kommet på Hvidbjerg Strand Camping igennem de sidste mange år,
dog ikke så ofte i *højsæsonen*, men den er rigtig godt besøgt. Har i
mulighed for at komme først på dagen, mener jeg chancen for at få
plads er rigtig god, da det er en meget stor plads med stor
udskiftning til følge.
For få år siden garanterede de groft sagt plads, men efterspørgslen er
sikkert steget.
Med hensyn til yderpladser findes de, men jeg tror faktisk de er uden
strøm, alle pladserne er i vores øjne gode.....

Jeg kan anbefale pladsen på det kraftigste, udfra vores egne
kriterier: dejlig hyggelig plads med mulighed for gode gå ture, tæt på
vand og by.

Hvis der mod forventning ikke skulle være plads, kan jeg bakke op om
Henne Strand som også er en dejlig plads, dog (i vores øjne) mindst én
stjerne dårligere.

mvh
Brian

PS: Vi har haft fast for og eftersæsonplads de sidste par år, og nyder
meget at komme til Blåvand.

Fra : Johnny

Dato : 29-06-03 06:49

> Hvis der mod forventning ikke skulle være plads, kan jeg bakke op om
> Henne Strand som også er en dejlig plads, dog (i vores øjne) mindst én
> [...]

Hvisbjerg Camping hører også ind under TopCamp, og der kræves det at man har
5 stjerner så Henne ligger 2 under.

Johnny

PS. Undskyld Brian, at jeg kom til at sende dig min besvarelse. Det var en
smutter.

Fra : Egon Gegersen

Dato : 29-06-03 09:11

topcamp har også 3 stjernede pladser så det var vidst en forkert opfattelse
du har

Fra : Johnny

Dato : 29-06-03 10:50

"Egon Gegersen" <gregersen@munkebo-borger.dk> skrev i en meddelelse
> topcamp har også 3 stjernede pladser så det var vidst en forkert
opfattelse
> du har

Det har du da ret i.
Beklager at jeg har fået en forkert opfattelse.

Johnny

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-07-03 20:26

"Egon Gegersen" <gregersen@munkebo-borger.dk> skrev i en meddelelse
mindst én

> har

Du har ret hvidbjerg har 2 * mere men de skal også have den sky høje
pris for os i højsesonen 2 voksne 1 hund og strøm 265 kr/døgn. Der kan
Henne nøjes men 188 kr/døgn det er trods alt en forskel på 77 kr/døgn
det syntes jeg er mange penge 539 kr for en uge = en hygelig middag i
byen.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : [BitSeN]

Dato : 29-06-03 09:30

On Sun, 29 Jun 2003 07:48:43 +0200, "Johnny" <jumbo@FJERNESesenet.dk>
wrote:

>Hvisbjerg Camping hører også ind under TopCamp, og der kræves det at man har
>5 stjerner så Henne ligger 2 under.

TopCamp har nu også andet end 5 stjernede pladser, men de har generelt
en høj standard.

>PS. Undskyld Brian, at jeg kom til at sende dig min besvarelse. Det var en
>smutter.

Gør ikke spor

/Brian