Efterlysning: Niels Bidstrup
Fra : Bjarne Bidstrup

Dato : 28-06-03 10:54

Jeg søger forældrene til Niels Bidstrup.

Født 31 maj 1810 i Aakirkeby på Bornholm
Døbt ??
Død 26 okt 1867 i Australien
Gift med Esther Hounsom i 1846 i Unley South Australia.

Har søgt på Familyserach !

I folketællingen 1834 har han allerede forladt Aakirkeby !

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Bjarne Bidstrup

www.bidstrup.cc/slaegt

Fra : DyrlundBøg

Dato : 28-06-03 13:12

Fundet på www.kirkebog.dk:

Der er 1 registreringer, der passer på søgekriterierne

Fornavn
Efternavn
År
Dato
Funktion
Bopæl
Anm.1
Barn
Intr.
Alder
Partner
Anm.2
Vielse
Sidenr.
Sogn

Hans
Bistrups
1810
31.05
Dåb

Niels Bidst
31.05

kone

196
Åkirkeby

Copyright © 2002 Jens Wichmann Hansen

Mvh
Johnny Bøg, Ribe.

Fra : DyrlundBøg

Dato : 28-06-03 13:15

Og:

[...]

Bidstrup
1809
19.11
Trolovelse
ungk.

Anne Cath.Hansdtr.
H.Mathis
16.12
188

Fra : Bjarne Bidstrup

Dato : 28-06-03 20:27

Tak for hjælpen - Nu kan jeg komme videre.

MVH

Bjarne

Fra : HAIMCORPORATE@cfl.rr~

Dato : 29-06-03 16:13

Jeg sad en dag og gjorde genealogi med en 'expert' i den Mormonske kirke som
jeg tilhoerer. Jeg proevede at fortaellle hende at der var ingen mulighed
for at proeve paa at 'parre' folk fra fks Bornholm med Sjaelland, med hvad
jeg laeser her viser sandelig en anden side. Folk rejste rundt og giftede
sig med andre fra helt andre dele af landet for slet ikke tale om udenlands
rejser. trillle