Filanet Interjac 200
Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-06-03 01:44

Er der nogen der har har følgende informationer om ovenstående boks:

Default login'et efter en reset.
En manual f.eks i en Pdf fil.
Nyeste software version, samt eventuelt link.

Eventuelle andre informationer der kunne være interessante.

--
Mvh,
Thomas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-06-03 03:25

> [...]
> En manual f.eks i en Pdf fil.
> Nyeste software version, samt eventuelt link.
>
> Eventuelle andre informationer der kunne være interessante.

Takket være Google var jeg så heldig at finde default login. Men manualer og
nyeste software version ville stadig falde på et tørt sted. Pt. kører den
med v1.5, men der er mindst en v1.9.x derude.

--
Mvh,

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 22:57

"Thomas Jensen" <thomas@my-email.dk> wrote in message

> [...]
> nyeste software version ville stadig falde på et tørt sted. Pt. kører den
> med v1.5, men der er mindst en v1.9.x derude.

Hej Thomas!

Filanet hedder nu uRoam og kan findes på www.uroam.com.

Det er vist generelt svært at skaffe software og manualer, medmindre man er
"uRoam advantage partner" (Lyder lidt som Cisco's politik).

Prøv iøvrigt at sætte et "k" på modelnavnet (InterjacK). Det giver en del
flere hits på google

Held og lykke

/Martin

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 29-06-03 10:31

In article <3efe0f04$0$13190$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Martin wrote:

> Det er vist generelt svært at skaffe software og manualer, medmindre man er
> "uRoam advantage partner" (Lyder lidt som Cisco's politik).

Ciscos manualer er da tilgængelige for alle.

--
Andreas Plesner Jacobsen | There was a phone call for you.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-06-03 14:31

> [...]

er
> "uRoam advantage partner" (Lyder lidt som Cisco's politik).

Jow tak.. Havde allerede fundet uRoam. Jeg kan måske forstå at de ikke har
software til download, men jeg finder det temmeligt irreterende at de ikke
har manualer til download - Specielt når de alligevel skulle ligge
elektronisk på installations CD'en.

Personligt ville jeg nøje overveje overhovedet at vælge en leverendør hvor
jeg ikke har adgang til software opdateringer mm. som end-user.

> Prøv iøvrigt at sætte et "k" på modelnavnet (InterjacK). Det giver en del
> flere hits på google

Tak.. Det var på den måde jeg fandt default password mm.
--
Mvh,

Thomas Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 22:59

"Thomas Jensen" <thomas@my-email.dk> wrote in message

Undskyld stavefejlen - prøv interjak med k istedet for c.

/Martin

Fra : Kas.

Dato : 29-06-03 18:26

Så vidt jeg er orienteret er firmaet bag Filanet blevet opkøbt af Uroam (jeg
tror endda, at et par danske teknikere var indblandet i udviklingen af
routeren), som derefter har stoppet salget af routeren. Dvs. der sælges ikke
flere af denne router, og det er derfor så som så med dokumentation og
opdateringer. Jeg mener, at der ikke bliver lavet flere opdateringer. Men
som andre også har sagt - lav en google-søgning.

Kasper