Skærme
Fijala 3554
Program - Test af pixel fejl på TFT-skærm
Fra : Rasmus_F

Dato : 27-06-03 23:29

Kære alle

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en ACER 732 skærm, og alt ser d til at
fungere helt fint. Jeg vil dog gerne lige sikre mig at der ikke er nogen
"døde" pixels og ville derfor høre, om der måtte være nogen der har et link
til et godt test program....

På forhånd tak.

Rasmus

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 28-06-03 00:35

"Rasmus_F" <dsl67422@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> fungere helt fint. Jeg vil dog gerne lige sikre mig at der ikke er nogen
> "døde" pixels og ville derfor høre, om der måtte være nogen der har et

Fandt dette stykke software - dog kun til MAC OS X.
http://alphaomega.software.free.fr/pixeltester/Pixel%20Tester.html

Mvh
- Thomas

Fra : Madsen

Dato : 28-06-03 00:46

Rasmus_F skrev:

> [...]
> der ikke er nogen "døde" pixels og ville derfor høre, om der måtte
> være nogen der har et link til et godt test program....

Mon ikke det skulle være til at få øje på hvis du bruger Nokias
skærmtest? <http://freepctech.com/rode/004.shtml>. Specielt i den
test der hedder 'Colour' må det være forholdsvis nemt at få øje på
døde pixels.

Madsen.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-06-03 05:12

On Sat, 28 Jun 2003 01:45:34 +0200, Madsen wrote:

> [...]
> skærmtest? <http://freepctech.com/rode/004.shtml>. Specielt i den
> test der hedder 'Colour' må det være forholdsvis nemt at få øje på

Du kan også prøve Monitor Tester. Det kan ca det samme er også gratis.
http://www.geocities.com/tvdarekz/

--
Lars

Fra : Rasmus_F