Køb af akvarium....
Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 27-06-03 20:13

Er her nogen som kender et godt sted at købe billige nye / brugte akvarier.
Er helt ny i "faget" men vil gerne have et ca. 250 L stående.

Vil dette være en god ide ??????

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-06-03 20:23

Stefan A. Tøndering wrote:
> Er her nogen som kender et godt sted at købe billige nye / brugte
> akvarier. Er helt ny i "faget" men vil gerne have et ca. 250 L
> stående.

Du kan jø prøve i "nabo"-gruppen

Gul&Gratis
www.gulgratis.dk

Den blå avis
www.dba.dk

> Vil dette være en god ide ??????

Tror ikke du finder nogle her som vil fraråde dig at købe et akvarium.

Men husk at læse lidt om de fisk du gerne vil have inden du køber dem. Det
kan forebygge problemer, så som at de søde neon bliver til fodder.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Søren Poulsen

Dato : 28-06-03 09:04

Hvis du vil købe nyt, så check også Cichlide Centret
http://www.cichlidecentret.dk/

Feks. 250Ltr for 877,-
--
M.v.h. Søren Poulsen, Køge
Email: spo@xxxwebspeed.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 28-06-03 09:06

"Søren Poulsen" <spo@xxxwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du vil købe nyt, så check også Cichlide Centret
> http://www.cichlidecentret.dk/
>
> Feks. 250Ltr for 877,-

Eller Petworld der har 250L effectline for 699,-

/DM

Fra : Kell Petersen

Dato : 05-07-03 21:30

Som et Alternativ , kan du melde dig ind i en akvarieklub
Det gkorde jeg for 50,- købte derefter et akvarie 200 liters for 200,-
Og alt udstyr , kunne jeg bare tage i klubben gratis...