Ingen Iron Maiden på P3?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 27-06-03 17:15

Hej.
Jeg har været ved at kigge DR's hjemmeside igennem og TTV, men det ser ikke
ud til, at P3 sender Iron Maiden's koncert fra Roskilde. Er der nogle der
kan be- eller afkræfte dette og evt. et link til hvor man kan høre dem på
nettet?

På forhånd tak
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 01:48

selvom de ikke sender den, kan det godt være de har optaget den. Tror P3 har
optaget EN DEL konceter i år, så vidt jeg kunne høre i radioen.

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3efc6d67$0$97259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-06-03 07:25

peet_dk wrote:
> selvom de ikke sender den, kan det godt være de har optaget den. Tror
> P3 har optaget EN DEL konceter i år, så vidt jeg kunne høre i radioen.

Ja, det ville ikke være helt umuligt. Jeg mindes (eller så kan det være det
er noget jeg bare bilder mig ind), at de for ikke så længe siden sendte en
Maiden-koncert fra sidste gang de spillede på Roskilde.

Søren